| Sendt: 16 August 2005 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen,
Jeg kan ikke lige få lagt billeder ind på computeren (Tror der er noget galt med porten), så jeg forsøger at beskrive tingene istedet.
Sat modtageren er en Thomson DSI 4200 med følgende stik: Video, digital audio out, 2 scart (TV og VCR).
Projektoren er en Acer PD 113 DLP med følgende stik: USB, Audio, VGA IN, S. VIDEO, Video
Jeg har almidelig antenne kabling og stik i hele huset. Ideen er at føre sat signalet tilbage til loftet og 'ind' i antenne kablingen, så sat signalet kan ses i alle rum. Kan dette lade sig gøre ?
Derudover ønsker jeg selvfølgelig at føre antenne signalet til projektoren, så jeg kan se de samme kanaler på projektoren som på fjernsyn. Hvilken indgang er bedst / hvordan føres antenne signal nemmest til projektoren.
Den sidste ide jeg pusler med, er udover at føre sat signalet til loftet og ud igennem antenne kablingen, også at føre både DVD og video signal samme vej.
Altså så jeg kan sætte en DVD/video film på og se denne i alle rum.
Jeg har ikke selv forudsætningerne for at bedømme om ovenstående ideer er totalt tossede eller om det kan fungere, så derfor håber jeg på at nogen kan hjælpe. Selv den mindste hjælp er guld værd for mig.
__________________ Venlig hilsen
Kim
|