| Forfatter |
|
Peoke Forum Bruger

Bruger siden: 09 Februar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 133
|
| Sendt: 15 August 2005 kl. 08:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne godt tænke mig at se nogle gode billeder af PA50. Så hvis der er nogen der har skærmen, må i meget gerne ta nogle billeder og sende dem til mig. Jeg kunne specielt godt tænke mig at se billeder af skærmen og beslaget. Nogen siger at skærmen kommer til at hænge langt ude fra væggen, når det er monteret på panasonics vægbeslag? Er der evt. nogen der har det hængende på et andet vægbeslag? eksempeltvis Vogels?
Har set de billeder der ligger under "mit surround udstyr".
|
| Til top |
|
| |
jakobskovgaard Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 217
|
| Sendt: 15 August 2005 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Synes ikke den hænger langt ud fra væggen. Med et org beslag drejer det sig om ca 5 cm.
Fordelen ved det org beslag er endvidere at det kan tiltes, dette er især rart når man skal sætte stik i, der ellers er nærmest umuligt når først du har hængt panelet op. Samtidig gør det jo heller ikke noget at det org beslag er ca 1000 kr billigere end et beslag fra f.eks. vogels.
Billederne kan du se hvis du trykker på min signatur __________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Claus, crtv.dk Branchemedlem

Bruger siden: 18 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 106
|
| Sendt: 15 August 2005 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
med beslaget fra panasonic, er det efter min mening ikke muligt at få det tættere på væggen så ved ikke hvad det er for nogle billeder du har set ?

__________________ www.crtv.dk
|
| Til top |
|
| |
Peoke Forum Bruger

|
| Sendt: 15 August 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad det er for nogle billeder jeg har set? Jeg har ikke set nogle billeder (udover dem på under "mit surround udstyr"). Det er jo netop derfor jeg efterlyser nogen ;)
|
| Til top |
|
| |
jakobskovgaard Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 217
|
| Sendt: 15 August 2005 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jammen hvis du kigger ind i min stue, så hænger min PA50'er altså med ovenstående beslag, som claus har sendt et fint billedede af. Der er også et billede der viser hvorlangt der mellem væg og panel. __________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
tranum1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 449
|
| Sendt: 15 August 2005 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror måske du forveksler det med PV500. Der skal man sætte nogle ca. 5 cm lange forlængerrør på vægophænget, da det buler noget ud for neden. Så det svæver lidt ude fra væggen.
|
| Til top |
|
| |
Claus, crtv.dk Branchemedlem

Bruger siden: 18 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 106
|
| Sendt: 15 August 2005 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan også bruge de små afstandsstykker til PV500, her er et billede fra PV500 ophæng:

__________________ www.crtv.dk
|
| Til top |
|
| |
tranum1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 449
|
| Sendt: 15 August 2005 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor gør du så afden udbulning der er i bunden af TV'et? Da jeg stod og så på det hos forhandleren, ophængt på væg, var de her afstandsstykker sat på. Det så ud til at den udbulning der er i bunden af TV'et var næsten inde at røre væggen. Og det er ikke den der kabelskjuler kasse jeg mener. Ekspedienten fortalte at de der afstandstykker skulle på ved PV500'eren, ellers kunne den ikke være der. Jeg er forvirret. Kan du ikke smide et billede på, hvor man kan se det hele af TV'et fra siden?
|
| Til top |
|
| |
kampko Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 213
|
| Sendt: 15 August 2005 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa
jeg fik en ven (som er smed ) til at lave et beslag det er ikke særligt besværligt
det tog under 15 min at lave så hvis du får lavet et kan det vel ikke koste alverden, hvis du vil se et billede at beslaget så send en PB
mvh kampko
|
| Til top |
|
| |
Peoke Forum Bruger

|
| Sendt: 16 August 2005 kl. 07:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
jakobskovgaard skrev:
|
Jammen hvis du kigger ind i min stue, så hænger min PA50'er altså med ovenstående beslag, som claus har sendt et fint billedede af. Der er også et billede der viser hvorlangt der mellem væg og panel.
|
|
|
Jo jo. Det har jeg skam set. Jeg vil bare gerne se nogle flere billeder :)
|
| Til top |
|
| |
MortenSchmidt Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 83
|
| Sendt: 16 August 2005 kl. 10:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
anbefaler at se det i virkeligheden, da Jeg desværre blev noget skuffet over den maling de hadve anvendt til både sølv og sort. Det kan du ikke se på billeder.
|
| Til top |
|
| |