Hej CosmoCramer
Du har jo i og for sig ret, men 7000,- for et 9509 ??? hvorhenne god damn det var billigt og med original bord eller hva` ? , holy moly hvorhenne ? er der også 5 års forsikring med ?
Spøg til side, det er faktisk mig som er sælger og ja det klinger måske dyrt i dine og andres ører men kig eksempelvis på DBA, sammenlignet med sælgere derinde syntes jeg faktisk det er en rimelig pris.
du har ret i at det virker kuk kuk at man rent faktisk har for 15.000,- købekraft hvis det skulle poppe, men sådan forholder det sig jo bare, om det så er humoristisk må vist være noget forsikrings selskaberne skal tage stilling til.
Dernæst kender du sikkert frustrationen ved at indkøbe TV for blot at finde ud af at det skal ombyttes pga defekt eller andet, og så bølger salget frem og tilbage, og man krydser fingre for at ombytteren så virker som den skal (TV), med mit salg står du med et produkt som allerede har været i gennem mit kritiske øje og derfor er screenet for de Phillips pinligheder såsom mørke lodrette søjler ved RGB, eller TV som slukker umotiveret, (Desværre har de åbenbart ikke kunnet løse fænomenet med uret som taber tid
)
Aflutningsvis skal det siges at jeg ikke står og mangler pengene, og faktisk er rigtigt glad for det så det kan såmænd godt være at jeg beholder det, principielt har jeg det nemlig dårligt med at skulle se min investering halveret på blot 1 år.
Under alle omstændigheder er det sgu hul i hovedet at jeg kan tabe det ned af trapperne og få fuld dækning eller bruge beløbet til ny indkøb, men jeg nænner sgu ikke at udsætte Phillips til dato bedste CRT for sådan en trist skæbne, jeg tænkte blot at andre kyndige medlemmer her i forum kunne nyde glæde af dette reference TV.
I øvrigt er 7000,- vist nok for et 9520 og det er direkte butt ugly, rigtigt at features er de samme men så skal du lige lægge 2500,- for bord og ca 1800,- for forsikring og så står du pludselig med et TV som er grimmere og 2500,- kroner dyrere end mit bud, men nu må vi se om der er nogle bud ellers ryger det på børneværelse og mon ikke ungerne så nok skal holde kæft et stykke tid