| Forfatter |
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 25 August 2005 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 25 August 2005 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det måtte jo komme...
Fint med mig (selvom CRT stadig er high-end), så kan de respektive producenter koncentrere sig om, at udvikle på LCD/Plasma og andre spændende teknikker!
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 25 August 2005 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
syntes det er trist da jeg mener de bedste tv stadig er crt,men jo det måtte vel komme bare lidt for tidligt efter min mening.
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 25 August 2005 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 25 August 2005 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 August 2005 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kunne ikke se at der var et 32" for ca 5000kr der. Jeg tror at for mange (mig inklusive) så går smertegrensen ved ca 6000kr for et 32" fjernsyn, uanset hvilken teknologi der ligger bagom __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 August 2005 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner skrev:
| Jeg kunne ikke se at der var et 32" for ca 5000kr der. Jeg tror at for mange (mig inklusive) så går smertegrensen ved ca 6000kr for et 32" fjernsyn, uanset hvilken teknologi der ligger bagom |
|
|
Jeg er sikker på vi i den kommende tid vil opleve TV i nærheden af den prisklasse, som du nævner. Måske ikke fra Sony lige nu, men mon ikke det kommer?
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 25 August 2005 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er stadig et KÆMPE marked for fjernsyn under 5000 kroner, og det fokuserer de Sony-apparater ikke på.
Til gengæld tror jeg nu nok Sony har tænkt lidt på sagen - de ved godt hvordan man tjener penge.
Kunne godt forestille mig, at Sony har store CRT lagre, hvor de kan sende billige CRT løsninger ud, i et stykke tid endnu. Tror nu heller ikke, der går meget mere end 6-12 måneder, før LCD/Plasma overhaler CRT i salg, også i under 5000 kroners klassen.
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |
McAllan Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1279
|
| Sendt: 25 August 2005 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil nu også gerne se om det der Sony bagprojektions er så godt som de påstår.
Jeg mangler endnu at se et bagprojektions-tv der kan bruges til andet end en enmands-bio.
Og jo, så er der lige prisen... Til de priser vil jeg hellere købe et lidt mindre LCD.
__________________ (\_/) Mvh Morten
(O.o) Se mit HiFi & Snurre her! (ej opdateret)
(> < ) PPAv2 - DIY bøf-forst.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 August 2005 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal man tro artikkelen vil Sonys CRT fjernsyn være borte fra markedet om 6 måneder, og da bør de stå klare med billigere LCD fjernsyn.
For mig betyr denne nyheden at et eventuelt køb af nyt fjernsyn kommer tidligst om 6 måneder  __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 August 2005 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sony har officielt meddelt, at der i DK ikke længere kan købes Sony CRT.
Vi vil også komme til at se B&O CRT TV udsalg så det batter, da de efter sigende også dropper det traditionelle TV inden så længe.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 August 2005 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner skrev:
|
Skal man tro artikkelen vil Sonys CRT fjernsyn være borte fra markedet om 6 måneder, og da bør de stå klare med billigere LCD fjernsyn.
For mig betyr denne nyheden at et eventuelt køb af nyt fjernsyn kommer tidligst om 6 måneder  |
|
|
Lige nu er der jo de billigere alternativer til regulær LCD, til mellem 15.000 - 17.000 DKK vejl. Jeg tror vi vil komme til at se flere af 3LCD, som de hedder, i en langt billigere klasse om ret kort tid!
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 25 August 2005 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror nu også man vil kunne købe CRT til fornuftige priser et pænt stykke tid endnu. B&O og Sony stopper, men det er jo ikke oige dem der konkurrerer i den billige endnu.
Jeg tror der vil være en række lavprisproducenter der nok skal levere billige crt, til de forbrugere der hellere vil betale 3000 for et crt 32" frem for at betale 2-3 gange så meget for et lcd.
Men jeg tror da også at det næste prisfald på lcd og plasma er lige rundt om hjørnet, netop for at kunn sælge til de mange forbrugere der primært ser på prisen.
PS. fedt med link til tråden her, fra nyhedssiden  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 August 2005 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tenker på hvordan genbrugsplassene vil se ud om 1 år eller 2, da vil der nok stå stablet 32" CRT fjernsyn så langt øyet kan rekke
Allerede i dag er et 32" CRT mer eller mindre verdiløst på brugtmarkedet, og om 2 år er det nok kun genbrugsplassene der vil ha det.
Mange af fjernsynene der havner der vil da måske ikke være mere enn 2-3 år gamle.
Og ikke så lenge etter det vil de få selskab af lavopløste plasmafjernsyn uden hdmi med hdcp.
Det produseres, og sælges dejligt meget avfald for tiden, desverre. __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |