Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 14:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Lille LCD skærm (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Spurnaldo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 04 September 2005 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

Hej Kyndige.

Jeg står og skal have anskaffet et lille LCD skærm 15-20 tommer fjernsyn til at at se fodbold i computerrummmet.
Jeg har været rundt lokalt, men har ikke kunnet se nogen fjernsyn som kunne levere en ordentlig udsendelse.
Er der ingen der kender et fjernsyn i denne klasse der kan vise fodbold, eller kan jeg godt glemme fladskærmen så ?

5k max.

Til top Vis Spurnaldo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spurnaldo

gæst
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 September 2005 kl. 19:41 | IP-adresse registreret  

Er det specielle modeller du har kigget på?

Typisk er tunerdelen i så små skærme jo ikke noget at løbe rundt og råbe over. En billigere model, som samtidig kommer med en nogenlunde inputhåndteringsdel er Samsungs MP serie.

Det er naturligvis forskelligt hvad folk opfatter, som værende acceptabelt, men mange finder disse MP modeller gode til prisen.

710MP er deres 17" model og findes her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=94045

Deres 19" hedder meget bekvemt 910MP og kan findes her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=140435

De har også en anden 19" model, men den er desværre baseret på et PVA panel uden Overdrive, så det er ikke specielt hurtigt. Responstiden på 15" modellen er heller ikke tilstrækkelig.

Til top Vis gæst's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gæst

Spurnaldo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 04 September 2005 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

gæst skrev:

Er det specielle modeller du har kigget på?

Typisk er tunerdelen i så små skærme jo ikke noget at løbe rundt og råbe over. En billigere model, som samtidig kommer med en nogenlunde inputhåndteringsdel er Samsungs MP serie.

Det er naturligvis forskelligt hvad folk opfatter, som værende acceptabelt, men mange finder disse MP modeller gode til prisen.

710MP er deres 17" model og findes her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=94045

Deres 19" hedder meget bekvemt 910MP og kan findes her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=140435

De har også en anden 19" model, men den er desværre baseret på et PVA panel uden Overdrive, så det er ikke specielt hurtigt. Responstiden på 15" modellen er heller ikke tilstrækkelig.

Okay det må jeg have undersøgt, jeg har været lidt skeptisk over for disse combiskærme, da der alt andet lige skal bruges penge til stik så den kan  bruges til begge formål.

Til top Vis Spurnaldo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spurnaldo

gæst
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 September 2005 kl. 20:30 | IP-adresse registreret  

Det skal der helt sikkert.

Jeg kender dog flere som har 17" versionen og de er ganske tilfredse med den til soveværelset eller køkkenet, men mere er den nu heller ikke til. Der er en anmeldelse af den på flatpanels.dk

Men i og med, at det også er en computerskærm er efterspørgslen større - hvert fald for pågældende modeller - og det kan jo trods alt hjælpe med at presse prisen en smule.

Til top Vis gæst's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gæst

Rizzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 04 September 2005 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

Der er en test af skærme i den mindre prisklasse (max 5k) i Ekstra Bladet fra i går... den kan du evt. læse igennem - mener at kunne huske, at det var et JVC der løb af med sejren.

Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
Til top Vis Rizzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rizzo

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes