Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. maj 2025 | 02:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Problemer med Loewe Aconda TV (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
loewebroel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 September 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 11 September 2005 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

Vi har fået problemer med vort Loewe TV Aconda 9381 32”.

Apparatet slukker næsten dagligt af sig selv indtil flere gange efter at første tilslutning ved koldt apparat. Undertiden må vi slukke på stikkontakten - dvs. ud af stand-by funktion for at kunne tænde det igen.Det kan ske nogle gange og det virker som om apparatet først bliver stabilt når det er ”varmet op”.

Jeg har observeret en anden fejl som er permanent: Når man trykker på OK-knappen på fjernbetjeningen kom der oprindelig et lille PIP-billede frem der viste valgte program i programoversigten. Dette billede fremkommer ikke mere.

Det er noget overraskende - og skuffende - at opleve at et TV i denne prisklasse får en sådan defekt efter blot 3½ år med tanke på vore andre langt billigere apparater som har fungeret fejlfrit i hhv. 19 og 26 år. 

TV'et bliver nu indleveret til rep. men det kunne være interessant at høre om andre kender til lignende problemer.

Til top Vis loewebroel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af loewebroel

Lax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 11 September 2005 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

Jeg er nu ikke enig i, at de billige produkter ligefrem holder længere end de dyre. Som regel har jeg skulle gøre brug af garantien, når jeg har købt ind af det billige.

Af TV har jeg selv et Loewe og må sige, at billedkvaliteten slår alt andet jeg har haft. Jeg blev rådet af en radio/tv-mekaniker, til at skifte noget i højspændingsdelen, lige efter jeg købte det som brugt. Det er ca 8 år nu. Ingen problemer. Noget andet er, at der er utrolig meget elektronik i det fjernsyn. Så vidt jeg har forstået, bygger det hele på digital signal behandling. Det skulle være en af grundene til det gode billede.

Til top Vis Lax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lax

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes