Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 15:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung LE-26R51B ms? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
r0ck
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 23 September 2005 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

Jeg har ledt overalt og har ikke kunne finde nogle sider hvor de specifikt hentyder til ms på tv'et, så jeg er lidt i tvivl om det er en fornuftig investering hvis ms ikke er tilsvarende god, da resten af lcd tv'et ser lovende ud.

Nogle der kan give et konkret svar på, hvor mange ms dette tv har?

Til top Vis r0ck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r0ck

kim014
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 24 September 2005 kl. 10:01 | IP-adresse registreret  

Jeg tror det er 12 ms , men hvad vil du bruge det til ?   Det er i øvrig et godt TV , jeg har det selv og kan kun anbefale det.

Mvh.  Kim

Til top Vis kim014's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim014

Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 September 2005 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Selve panelerne som sidder i Samsungs Tv-skærme angives til 8 ms (grå-grå), også for dette 32": http://www.samsung.com/Products/TFTLCD/LCD_TV/LTA320W2/LTA32 0W2.htm

Slutproduktet kan dog have lidt andre specifikationer og jeg er ret sikker på at pågældende model angives til 12 ms. Panelets Overdrive feature virker dog fint og Overdrive har også været aktuelt i LCD-TV før det blev aktuelt i computermonitors. For 26" modellen i samme serie betød det, at responstid holdt sig under 20 ms over hele gråtonespektret. Dette kan ikke mange skærme prale med.

Angivelsen er dog ikke den afgørende. Som du kan se ovenfor, så er der ikke meget, som kan konkluderes ud fra det.

www.flatpanels.dk udvider også snart søgefunktionen til også at omfatte Tv skærme. Det er klart at panelet i et LCD-TV ikke kan fortælle lige så meget om Tv'et, som det kan i computermonitors fordi vi har en masse teknologier til at forbedre billedet, som er forskellige fra mærke til mærke, men man kan alligevel forholdsvist hurtigt indkredse nogle aspekter og derfor kende nogle af de karakteristiske træk på forhånd.

Til top Vis Rasmus Larsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus Larsen Besøg Rasmus Larsen's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes