Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 11:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Bedste LDC TV mht. Responstid og billede? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
heliosunited
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005
Status: Offline
Sendt: 24 September 2005 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

Ja så er jeg her igen med et "rookie" spørgsmål.

Jeg skal have fundet mig et nyt LCD TV i 32-37" klassen og kunne godt trække på lidt erfaringer herinde fra hvilket jeg evt. skulle vælge.

Jeg ved at disse spørgsmål højst sandsynligt er blevet spurgt før men jeg har skimmet foraet for mulige emner relateret til min problemstilling. Der er ikke nogen som svarede 100% på mit spørgsmål.

Her er hvilke TV jeg har kigget på indtil videre:

Philips 37PF 9830

Philips 32PF 9830

Philips 32PF 9967 D

Som i kan se hælder jeg mest til philips da jeg har bemærket hvor rost de er blevet herinde.

Men jeg er helt åben over for alternativer og bedre forslag.

Mit budget ligger på alt mellem 10.000 og helt op til 30.000 kr. bare jeg får et super billede og en god opdaterings hastighed.

I må osse gerne komme med plasma TV forslag hvis de evt. skulle være bedre.

Mvh Michael

Til top Vis heliosunited's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heliosunited

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 24 September 2005 kl. 17:23 | IP-adresse registreret  

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

heliosunited
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 September 2005 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

Det ser interessant ud. men 50" er måske lige lidt overkill til mit behov... fås de i mindre størrelser?

Hvad betyder det at det er uden tuner når jeg har almindeligt stofanet? Skal man så ud at investere i nogle eksterne bokse?

Lige netop at den plasma skærm kan vise Football tiltaler mig meget da jeg ikke er til at rive væk fra Zulu når der bliver vist NFL.

jdg1 har du selv modtaget den skærm? Er interesseret i flere oplysninger

Til top Vis heliosunited's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heliosunited

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 September 2005 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

heliosunited skrev:

Det ser interessant ud. men 50" er måske lige lidt overkill til mit behov... fås de i mindre størrelser?

Hvad betyder det at det er uden tuner når jeg har almindeligt stofanet? Skal man så ud at investere i nogle eksterne bokse?

Lige netop at den plasma skærm kan vise Football tiltaler mig meget da jeg ikke er til at rive væk fra Zulu når der bliver vist NFL.

Som der står i tråden - så fås det også i 42". Jeg regner med at modtage min i midten af næste uge.

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

heliosunited
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 September 2005 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:
heliosunited skrev:

Som der står i tråden - så fås det også i 42". Jeg regner med at modtage min i midten af næste uge.

Hvorfra har du bestilt?

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 September 2005 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

heliosunited skrev:
jdg1 skrev:
heliosunited skrev:

Hvorfra har du bestilt?

Tyskland - det står også i tråden

heliosunited
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 September 2005 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

Jeg gjorde det måske ikke helt klart så... fra hvilken butik?

Har du evt. et link?

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 September 2005 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

heliosunited skrev:

Jeg gjorde det måske ikke helt klart så... fra hvilken butik?

Har du evt. et link?

www.mindware-ag.de - hvilket også står i tråden  (side 3 lidt over midten)

heliosunited
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 September 2005 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

Takker! Havde ikke lige set linket

Men jeg vil stadig gerne høre lidt mere om LCD skærme og hvilke der er af bedst kvalitet.

Er stadig en smule påpasselig med plasma skærmene da jeg har hørt en forfærdelig masse om "burn-ins", lav levetid og "motionering" af skærmen for at undgå diverse skavanker. Meget af det er måske overdrevet eller skrøner men derfor ville jeg gerne have nogle flere in-puts hvad angår LCD skærme.

Tage Nallau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 24 September 2005 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Uha det er et svært spørgsmål du stiller og med et budget fra 10000 kr til 30000kr er der rigtig MANGE gode fladskærme at vælge imellem.
Hvis du vil bruge tv'et til at se sport på (du nævnte NFL) så ville je vælge et plasma. Har selv været ude i en butik og se en fodboldkamp på et LCD- og Plasma tv. Det stod klart bedst på plasma tv'et.

Så det bedste råd jeg kan give dig er at tage ud i en forretning og se på nogle fladskærme... og dermed selv besømme hvilke du syntes står bedst.
Til top Vis Tage Nallau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tage Nallau

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes