Bruger siden: 07 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 216
Sendt: 26 September 2005 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
Jeg er blevet lidt forelsket i dette Samsung LE32R51 HD Ready TV og anmeldelserne fra brugerne ser lovende ud MEN vil godt høre fra nolge herinde som skulle ligge inde med viden om dette TV
Har det klare farver som er til at holde ud at se på og hvad med lyden ? Skriv hvis du har noget negativt eller positivt at sige om dette tv tak.
Bruger siden: 05 December 2004
Status: Offline Indlæg: 24
Sendt: 27 September 2005 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
Der er også lige kommet en ny version af tv'et (le 32m51b) men jeg aner ik forskellen på de 2. Jeg er også selv på udkig efter dette tv blot i 26" udgaven, og jeg er også lige med på en lytter her :)
Bruger siden: 05 December 2004
Status: Offline Indlæg: 24
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
Jaco skrev:
Jeg har søgt overalt og kan ikke finde dette TV billigere end 9.999 kr kan du ?
Du skal bare købe fra tyskland, der mener jeg de billigste ligger på omkring 8500 kr :)
Samtec skulle være gode at handle hos, og man kan også købe på efterkrav der, men mht. garanti tror jeg tv'et skal til tysklnad hvis der er nogen fejl på som garantien dækker :/
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum