Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2025 | 03:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: lissau tap tension (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
brumbassen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2004
Status: Offline
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Hjælp mit lærred kan ikke køre helt ned af sig selv det klister sig fast 2/3 dele nede ?? nogen der ved hva man skal gøre ?
Til top Vis brumbassen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brumbassen

Ronni
Branchemedlem
Branchemedlem
AV Connection

Bruger siden: 25 Marts 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 10:23 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft en dialog med Lissau omkring problemet gennem lidt tid og vi har i skrivende stund kommet til en konklusion på problemet.

Det viser sig at den type maling og lakering kombineret med Tab-Tention dugen kræver at den skal tøre et døgn længere end først beregnet, inden den bliver pakket og sendt. Der er derfor visse kunder, der har dette problem (vores demo lærrede inklusiv), hvor lærredet klistrer fast til rullen og har svært ved at komme ned uden manuel hjælp.

Lissau erkender naturligvis fejlen og vil foretage en ombytning uden beregning af de lærreder der har problemet ved kontakt til salgschefen (Allan, as@lissau.dk), han har dog ferie i denne uge, men er tilbage igen mandag d. 24/10-2005.

Det er vigtigt at pointere at det kun er Tab-tention lærrederne og ikke de alm. rulle lærreder er fejlbehæftet, da de benytter en anden dugtype.

Jens Jørgen Otk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

Ronni skrev:

Jeg har haft en dialog med Lissau omkring problemet gennem lidt tid og vi har i skrivende stund kommet til en konklusion på problemet.

Det viser sig at den type maling og lakering kombineret med Tab-Tention dugen kræver at den skal tøre et døgn længere end først beregnet, inden den bliver pakket og sendt. Der er derfor visse kunder, der har dette problem (vores demo lærrede inklusiv), hvor lærredet klistrer fast til rullen og har svært ved at komme ned uden manuel hjælp.

Lissau erkender naturligvis fejlen og vil foretage en ombytning uden beregning af de lærreder der har problemet ved kontakt til salgschefen (Allan, as@lissau.dk), han har dog ferie i denne uge, men er tilbage igen mandag d. 24/10-2005.

Det er vigtigt at pointere at det kun er Tab-tention lærrederne og ikke de alm. rulle lærreder er fejlbehæftet, da de benytter en anden dugtype.

Det lyder godt Ronni. Jeg har købt tap-tension lærred hos dig, og har ikke haft andet end problemer med at det ikke vil rulle ned som beskrevet.

Er det dig Ronni eller Lissau jeg skal kontakte?.

Hvad med fragten, så kommer Lissau vel selv og henter det defekte lærred?.

Til top Vis Jens Jørgen Otk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jens Jørgen Otk

Ronni
Branchemedlem
Branchemedlem
AV Connection

Bruger siden: 25 Marts 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 21 Oktober 2005 kl. 08:01 | IP-adresse registreret  

Du skal som sagt bare kontakte Allan fra Lissau og finde ud af detaljerne med ham. Måske kan fragmanden tage det defekte med retur når han kommer med det nye. Som sagt as@lissau.dk, du kan bare henvise fra vores samtale.

brumbassen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2004
Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 20:32 | IP-adresse registreret  

mange tak for hjælpen så kan jeg vel snart få glæde af mit motorlærred  så man ikke skal stå og hjælpe det ned hver gang man skal se film .
Til top Vis brumbassen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brumbassen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes