| Forfatter |
|
Nexy Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 11 Oktober 2003 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa alle eksperter 
Jeg er blevet enig om at nogle af mine surt optjente penge skal bruges på et ordentligt widescreen tv, men prisen må helst ikk være over de 8000 kr...
Så vil jeg høre om I har nogle gode foreslag til et 32" 16:9 tv med 100hz i den prisklasse, har kigget lidt på andres indlæg herinde. Men de er jo som regle noget dyre end de 8k som jeg har som nogenlunde max 
Jeg har kigget på kigget en del på elgigantens tilbud f.eks. et Sony KV32FX68 men ka se mange skriver det ikk er særligt godt.. Er der bedre tilbud sådan i den pris klasse også stadigt 32" ??? Kan måske oz godt leve med et 28" hvis I mener man får et meget bedre billed til de penge...
Håber at få lidt diskussion ud af det.. På forhånd mange takker! 
|
| Til top |
|
| |
marvin Forum Bruger

Bruger siden: 14 Maj 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 164
|
| Sendt: 11 Oktober 2003 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg må indrømme at jeg stadig savner en ordenlig 100 HZ til det beløb! Sony lyder som et godt bud, men 100hz i den prisklasse er som nævnt ikke noget at skrive hjem om.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 11 Oktober 2003 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Panasonic TX-28ps1 (28 tommer) er et ganske fornuftigt tv til prisen!
Det samme gælder JVC AV-28T25S (28 tommer).
Du får svært ved at finde et anstændigt 32 tommer fjernsyn i den prisklasse........
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 11 Oktober 2003 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at søge på DBA, hvis du tager et der er under 1 år gammelt med restgarenti så går du vel ikke helt galt i byen.
med lidt tålmodighed kan du spare 1/3 af nyprisen __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 11 Oktober 2003 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Panasonic TX32-PL10 er et anstændigt bud på en god 100Hz model under 10000 kr.! Så dårlige er de altså heller ikke, men overdrivelse fremmer som bekendt forståelsen! Kig på www.lyd-billed.dk og se hvad de koster der!
Men rigtigt som Finn skriver - brugt er også en god mulighed. Der er mange "fund" derude hvis man kigger lidt efter!
Philips 32PW8807 kan med lidt held også findes omkring de 8000 kr.!
God jagt! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Nexy Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange takker for foreslagene..!
Jeg vil nok købe mig et helt billigt 32" så... Altså et bilka måske, for så må jeg sq vente med at købe noget kram til jeg får ordentligt råd, men vil bare have nyt tv på nuværende tidspunkt.. Så kan godt være det ender ud i en Bilka model, så er det jo hellere ikk den store katastofe hvis det ikke dur alt for godt..
Vil lige kigge lidt på DBA inden som I siger ellers bliver det måske et af de Panasonic som I omtaler, ser oz meget fee ud i designet faktisk...
Men mange takker for responsen og lad der endlig kom mere til hvis nogle har nogle idéer for jeg køber først om en uges tid regner jeg med..
|
| Til top |
|
| |
afm| Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 286
|
| Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
hmm
okay
Jeg ved ikk, men hvis du er frisk er der altså MEGET fjernsyn at hente i tyskland for de samme penge, tag et kig på http://www.mediacheckpoint.de/ jeg er rimelig sikker på du blir bar elidt fristet!!! 
bare tag fks. Philips 32-PW-8608 til 1183 euro som du skal give ca 10000 herhjemme
Philips 32-PW-8608 widesreen TV Real Flat BLS 100 Hz IDTV - som jeg syns ser meget fornuftig ud!
MVH Søren // afm| __________________ Søren
|
| Til top |
|
| |
Nexy Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Huha jah ser ikk værst ud.. Men alligevel så er der tonsvis af problemmer hvis altså det går i stykker ;(
Så holder mig sq nok til det sikre her i lille Danmark ;)
Men ja vil da lige savle lidt over det, men tror nu jeg holder mig til DK
|
| Til top |
|
| |
afm| Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 286
|
| Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved at der er mange som køber i danske radio/tv kæder fordi de nogle gange, faktisk tit, har et kanont tilbud på et fjernsyn, priser der faktisk kan konkurre med det tyske marked. Så tag og få fat i en masse tilbusdsaviser og slå til når der kommer et kanont tilbud..!'
__________________ Søren
|
| Til top |
|
| |