| Sendt: 03 November 2005 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har købt fjernsynet Medion Md 31132 og så har jeg et spørgsmål, hvad
kan man bruge rj45 stikket i tvet til har gennemlæst manuellen for jeg
håbede man kunne bruge det til at hente ting overnetværet eller lign?
Men hvad er det egentlig til håber en kan hjælpe mig med mit
spørgsmål...
__________________ Patrick B.
|