Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 21:32   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Gæt panelet i bilka (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Madzen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 161
Sendt: 03 November 2005 kl. 18:27 | IP-adresse registreret  

Hej guys!

Jeg har fået studiearbejde i bilka, og efter at have stenet på en stille dag begyndte jeg at kikke lidt på de fladskærme, der er blevet sat op rundtomkring i butikken. Ved hver tredje kasse sidder der en 30"-32" Samsung 323T (TROR jeg nok), som giver et rimeligt ok billede.. og i loftet hænger der nogle store HD plasma basser nok 50-52" som giver maks nice billede.

Jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere, om de paneler der er blevet sat op. Hvis der er nogen der ved noget altså


__________________
Bow-chica-wow-wow!
Til top Vis Madzen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madzen
 
perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2488
Sendt: 03 November 2005 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

Hvis du arbejder der, er det vel bare at spørge?

__________________
I like techno - UNPLUGGED!
Til top Vis perejvind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af perejvind Besøg perejvind's Websted
 
dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2296
Sendt: 03 November 2005 kl. 19:10 | IP-adresse registreret  

Kender ikke noget specielt til dem, men dem vi har i Bilka Tilst er 32" LCD ved kasselinien, og dem i loftet er 63" Plasma. Og ja.....den store kunne sikkert være spas til lidt Xbox....

Edit: Tror faktisk ikke ret mange af de ansatte, ved noget om de skærme som er sat op!!!

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 03 November 2005 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

hvem laver jeres skærme hvis der er reklamationer på dem? ring til dem, og spørg..

(sådan gør jeg når der er noget på mit arbejde, jeg er nysgerrig efter)

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 4023
Sendt: 03 November 2005 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

Hvis de hedder Samsung 32T3 (ikke 323T), så er det nok en 3. generations LCD-skærm!

Meeen det er da bare et gæt!

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians
 
Madzen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 161
Sendt: 03 November 2005 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Jeg er 98% sikker på at dem ved kassen hedder Samsung Syncmaster 323T.. Jeg ved bare ikke noget om det panel, og google giver ikke noget brugbart.
Så derfor denne tråd, det kunne jo være nogen havde erfaring med det panel.

Dumbo, hvordan ved du dem i loftet er 63" plasma?

Perejvind og Witzel, grunden til jeg ikke spørger er at jeg ikke aner hvem der skal spørges. Skærmene er sat alt for proft op til det er noget Bilka selv har haft fingrene i
Signalet kommer f.eks. ikke via en million t-stik (som oppe i Radio/Tv-afdelingen), men via et cat5 kabel som er tilsluttet en lille boks (monteret på bagsiden af hvert panel. Der står "galaxy" på boxen) som føder skærmen med et vga-kabel. Med andre ord, de får billedet fra en central server. De laver noget lignende med de store plasmaskærme, på bagsiden af dem sidder der en lille pc (svært at se nu hvor de har sat en kasse på bagsiden) som kører windows xp.

Plasma skærmene der hænger rundt omkring i loftet er også Samsung, og jeg er 99% sikker på at panelerne er HD-kompatible.


__________________
Bow-chica-wow-wow!
Til top Vis Madzen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madzen
 
dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2296
Sendt: 03 November 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

Fordi jeg selv arbejder i Bilka (surprise!), og så da de kom hjem. Der stod 63" på kasserne, og de kunne slet ikke være på en europa-palle.....

Så derfor såmænd.....

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted
 
F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 4023
Sendt: 03 November 2005 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Monitorgalaxy.com har Samsung 323T på programmet, såeh?!
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians
 
Madzen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 161
Sendt: 03 November 2005 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

Tjae, modelnavnet lyver jo ikke, synes bare det minder om det tv (med PiP).. mens dem ude i Bilka mere er rene paneler..
Så den er nok god nok, men hvad med de store plasmaskærme?


__________________
Bow-chica-wow-wow!
Til top Vis Madzen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madzen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes