| Sendt: 04 November 2005 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu vover de ellers pelsen må man sige 
"Godt detaljnivå Studerer du nyhetsoppleseren på kveldsnytt vil du antagelig bli imponert over fargespekteret og detaljnivået i bildet. Vår påstand er klar:
Dette er mye bedre enn det du får på mange av de billige flat-TVene på markedet i dag. "
Wow! Er det mit norske eller er det ikke selvfølgeligt? 
|