Bruger siden: 25 August 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 10
Sendt: 08 November 2005 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
Hej..
Jeg har et problem. Når jeg vil se tv på projektoren med s-video kabel bliver billedet sort/hvidt. Jeg bruger en video som tuner. Når jeg bruger "det gule stik" er der intet galt med billedet, men da jeg godt vil bruge det stik i projektoren til noget andet, vil jeg høre om det overhovedet kan lade sig gøre at få farver med s-video?
Bruger siden: 22 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 437
Sendt: 09 November 2005 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
Jeg havde lidt det samme problem. Jeg ville sætte min Playstation 2 til min infocus 4805, og fik kun et sort/hvid billede ud af det. Prøvede også med "det gule stik (komposite), og her var der ingen problemer. Jeg havde den tilsluttet således: Kabel fra Ps2 med scart i den ene ende blev sat i en scart adapter (hun/hun). I denne blev sat endnu et scart stik med composite og s-video udgang. Herefter s-video kabel til infocus. Kontaktede http://www.av-connection.com/ der forklarede mig at jeg ikke kunne konvertere scart signalet til s-video og jeg købte herefer det rette kabel mellem Ps2 og s-video adapter (hun/hun).
Det fremgår ikke af dit indlæg om du har s-video kablet tilsluttet direkte til din video, eller om du vil konvertere scart til s-video.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum