| Forfatter |
|
Damgaard Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2005
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 15 November 2005 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har netop set dette panel på Hifiklubbens hjemmeside, og mht. specs ser det lovende ud. Jeg skal forbi og kigge senere på ugen.
Hvem har erfaringer med dette tv?!
|
| Til top |
|
| |
Rtorp Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 16 November 2005 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så vidt jeg ved (fra Samsung) er det ikke kommet endnu. Det ankommer til Samsung (i Illum) fredag eller næste fredag, har de på forespørgsel meddelt. 
Men såsnart der er nogen der får mere kendskab til denne model, hører jeg også gerne nyt 
Mvh.
René
|
| Til top |
|
| |
chrhall Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 17 November 2005 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige fået to fra Concept Storen. Vi skal bruge dem som præsentation monitorer på mit arbejde, jeg skal nok skrive noget mere når vi har fået sat dem op.
|
| Til top |
|
| |
Rtorp Forum Bruger

|
| Sendt: 17 November 2005 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
chrhall skrev:
|
Jeg har lige fået to fra Concept Storen. Vi skal bruge dem som præsentation monitorer på mit arbejde, jeg skal nok skrive noget mere når vi har fået sat dem op.
|
|
|

Hvordan har I fået dem ud af Conceptstore ?? Hvor meget måtte i slippe for dem ? __________________ Mvh.
René
|
| Til top |
|
| |
chrhall Forum Bruger

|
| Sendt: 17 November 2005 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke hvor meget vi har betalt, men jeg vil skyde på ca 17-18K pr stk. Jeg ringede og bestilte dem for en to ugers tid siden - så sagde den flinke mand at de ville lægge nogen til side når de fik dem hjem :)
|
| Til top |
|
| |
chrhall Forum Bruger

|
| Sendt: 21 November 2005 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er nogle fine fjernsyn, vi bruger dem som monitors i vores mødelokaler. Til vores reception i fredags kørte de en s/h film i 12 timer i streg med fin kontrast, billede osv. Jeg har desværre ikke haft mulighed for at teste alm fjernsyn på den.
|
| Til top |
|
| |
Rtorp Forum Bruger

|
| Sendt: 21 November 2005 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu set modellen hos HIFI Klubben. Jeg må sige at jeg er varm . Men kan ikke finde mine egne ben om jeg skulle satse på prisfald efter julehandlen . HIFI klubben tager kr. 16.990 for den. __________________ Mvh.
René
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 21 November 2005 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rtorp: Samsung kommer godt nok med en 1920x1080 model efter jul, men hvornår og hvordan er ikke helt sikkert. Jeg ville dog ikke satse stort på, at der er sket noget markant med 61 til den tid.
Jeg har også set den flere gange nu og er skam ret imponeret. Den gengiver gode farver, og så er Samsungs egne paneler jo altid kendt for at levere et godt kontrastforhold. Betragtningsvinklerne er endelig også på højde med S-IPS panelernes.  __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
Rtorp Forum Bruger

|
| Sendt: 21 November 2005 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus Larsen skrev:
|
Rtorp: Samsung kommer godt nok med en 1920x1080 model efter jul, men hvornår og hvordan er ikke helt sikkert. Jeg ville dog ikke satse stort på, at der er sket noget markant med 61 til den tid.
Jeg har også set den flere gange nu og er skam ret imponeret. Den gengiver gode farver, og så er Samsungs egne paneler jo altid kendt for at levere et godt kontrastforhold. Betragtningsvinklerne er endelig også på højde med S-IPS panelernes. 
|
|
|
Er det endnu en ny 32" der kommer og tror du vi snakker i januar ? Det må da trykke priserne på 1366X768 skulle man mene  __________________ Mvh.
René
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 21 November 2005 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej det skulle gerne være en skærm mellem 40-46 tommer. Om der så kommer en ny 32 på grundlaget af en ny lancering, tør jeg ikke sige; det må den tid vise =)
Jeg tør heller ikke sige noget om konkrete skærme og det eneste der som sådan ligger fast lige nu, er det vi diskuterede i den anden tråd omkring køb i januar vs køb nu.
Jeg tror ikke vi snakker januar, men nok nærmere en lidt mere flydende grænse mellem første og anden kvartal af 2006.  __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
MVK190 Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 10 Januar 2006 kl. 08:12 | IP-adresse registreret
|
|
|