| Sendt: 26 November 2005 kl. 03:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Ny herinde, så bær over.
Jeg søger lidt råd og vejledning i projektor-junglen, så her er et par kriterier der skal opfyldes til et fremtidigt køb af projektor:
Formål: PS2, lidt PC fra tid til anden, DVD samt noget alm. tv (ikke nyhederne, men film og div. programmer). Det skal være til at se et klart
billede på den midt på dagen også uden at skulle tape alle små sprækker i gardinerne til - selvfølgelig kommer der ikke direkte solskin ind på
lærredet, men det skal være sådan at det er til at se på en alm. dag. Den skal heller ikke transporteres voldsomt meget - måske skal den tages
ned et par gange, men ikke noget særligt...
Lampens levetid: Den skal simpelthen være så lang som muligt, og den skal være så billig at udskifte som mulig. Altså, vi snakker ikke 4000 kr.
for en satans pære...
Opløsning: Om det er LCD eller hvad det nu måtte være, er for så vidt ligegyldigt bare billedet er skarpt som ind i helv... (og dermed skal der jo
også være en rimelig mængde pixels... Det er bare meget vigtigt at billedet ikke er grovkornet så det generer øjet.
Pris: Max. 7000 kr.
Tja, så var der lidt at bryde hovedet med, for jeg er rimelig lost i hele specifikationshelvedet fra div. sites... Desuden er jeg ikke modstander af at
skulle købe udstyret i Tyskland - det må da være muligt at kombinere et så fantastisk køb med en god tur sydpå...
|