Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. maj 2025 | 08:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hjemmeside til Prosonic?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bettejensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 27 November 2005 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

Ja som overskriften siger, er der nogen der kender til en hjemmeside hvor man kan se nærmere på deres produkter?? Jeg er blevet sat til at finde lidt oplysninger om det sorte 42" plasmafjernsyn der er på tilbud i næste uge i Bilka til 9899 kr...

MVH
Jakob Jensen

Til top Vis bettejensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bettejensen

Knud98
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Sendt: 27 November 2005 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Opløsningen alene gør, at dette plasma er uinteressant hvis du spørger mig. Så ville jeg hellere købe mig en projektor, hvis det handlede om et stort billede eller et bedre nyt konventionelt tv.

Jeg kender ikke en hjemmeside - men har set det og det er på ingen måde noget at skrive hjem om.

Til top Vis Knud98's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knud98

bettejensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 27 November 2005 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

Jeg kender nu flere der har plasmaskærme i 42" med den samme opløsning.. Og der er billedet sgu ganske fint  Det er ikke alle der har de vilde krav om at opløsning skal være høj og at fjernsynet skal være HD-ready osv... Jeg har ikke selv set billedet på det Prosonic, men hvis det tilsvarer billedet fra nogle af de andre billige modeller såsom Dantax V2 osv, så er det ganske udmærket til de behov der er!!

MVH
Jakob Jensen

Til top Vis bettejensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bettejensen

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 28 November 2005 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

Knud´s kommentar er nu ikke helt uvæsentlig - det handler ikke om at tv´et med vold og magt skal være HD-Ready, men i min verden synes jeg at det er rimeligt at et TV i det mindste kan vise den fulde opløsning på en DVD som jo ikke er HD.

De fleste Plasma tv har en opløsning på 854x480 pixels, hvilket er helt fint til en Region 1 eller 3 DVD i ntsc. Men europæiske DVD´er har en opløsning på 576 linier, og TV´et er derfor nødt til at skalere billedet NED i opløsning for at vise det. Og selv om nogen modeller bevares gør det bedre end andre, så vil det i mine øjne aldrig være godt nok.

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes