Forfatter |
|
Krede :) Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 398
|
Sendt: 01 December 2005 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Kigger lidt efter disse små 7-8" LCD TV, men synes det er svært at finde forhandlere af disse...
Indtil videre har jeg fundet det mest attraktive tilbud hos Jem & Fix, som har et 7" med tuner og fjernbetjening til 798,-. Jeg er blot lidt i tvivl om kvaliteten af dette...
Er der nogen der har erfaringer med disse små TV, og evt. kender et sted de forhandles til rimelige penge?
På forhånd tak!
|
Til top |
|
|
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
Sendt: 02 December 2005 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et 5" Lenco DVD/TV, der kan bruges i bilen, men som oftest står på vores kontor. Med den indbyggede teleskopantenne, er det ubrugeligt, men med tilslutning til "rigtig" antenne fungerer det OK. Kvaliteten er ikke imponerende og betragtningsvinklen er begrænset, men til formålet fungerer det godt nok. Børnene er godt tilfredse med at kunne se film og høre musik i bilen på lange ture (jeg brænder deres CD'ere ned på en enkelt RW disk i MP3 - så har de musik til hele ferieturen).
Metro sælger ofte disse små TV.
|
Til top |
|
|
spilfair Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 62
|
Sendt: 02 December 2005 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv et lille 5" Denver i køkkenet det fungerer fint, og er knivskarpt (som det nu kan blive) på DR, TV2 via den indbyggede antenne.
Men ved fra andre at der er meget stor forskel på hvor godt de forskellige mærker fungerer. Så hvis du køber, skal du sikre dig at du kan få pengene retur. For en del af de udbudte er værdiløse.
|
Til top |
|
|
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
Sendt: 02 December 2005 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Krede :) Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 398
|
Sendt: 02 December 2005 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus,
Ja testen lyder jo ikke specielt opmuntrende Må dog indrømme jeg havde forventet noget lignende af et så billigt sæt. Jeg skal nok heller ikke forvente det store festfyrværkeri fra Jem & Fix's 798,- model så...
Jeg vil dog stadig gerne høre fra folk med positive oplevelser med disse små paneler. Man kunne jo være heldig der fandtes et godt tilbud derude et sted
|
Til top |
|
|
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
Sendt: 02 December 2005 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var ret kritisk da jeg skrev den, men MT-740 var nu klart det bedste af de to. Det har vi faktisk selv fordi det på et tidspunkt kørte som tilbud et eller andet sted og de mindste brødre har da haft gavn af det flere gange.
MT-720 var derimod virkelig ringe. __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 02 December 2005 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
helt enig.. vi sælger dem på arbejdet, og føj hvor er de ringe. vi har også en Lenco, måske samme som Kaso omtaler, og den er ikke meget bedre.
derimod det lille LCD med indbygget tuner, det ser lovende ud. har kun lige haft det sat til i et par min. Signalet var ikke helt godt, men betonbygningen har nok sin del af skylden .
|
Til top |
|
|
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
Sendt: 02 December 2005 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|