| Sendt: 10 December 2005 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke om dette indlæg passer ind her ellers kan det jo flyttes over i FORHANDLERE.
Jeg har købt et SAMSUNG PS-42S5H i Tyskland.
Jeg har fået noget vrøvl med en syg komponent på "main boarded" i TV'et, og kontaktede SAMSUNG Nordic.
Samsung dækker reperationer, inden for garenti perioden, for TV købt i Tyskland, hvis man altså har en korrekt udfyldt "BLOCK WARRANTY" udfyldt fra forhandleren i Tyskland.
Problemet kommer hvis det som i mit tilfælde er MEGET svært at skaffe reservedelen fra KOREA, på nuværende tidspunkt kan SAMSUNG simpelthen ikke svare på hvornår de modtager reservedelen, først skulle de have den d.7 nov, så blev det d.17 nov og nu er leveringstiden simpelthen ukendt!
Normalt har SAMSUNG en rimelig service der siger at hvis kunden må undvære TV'et mere end 14 dage, får man et nyt TV, men det vil SAMSUNG Nordic ikke i mit tilfælde da det ikke er købt i Danmark, og da TV'et nu står hos Samsung i Sverige, kan jeg heller ikke sende det tilbage til Tyskland.
Det er extremt dårligt at SAMSUNG ikke kan skaffe reservedele, og ikke kan melde tilbage om hvornår de kan levere dem, og det uanset om det er købt i Danmark eller Tyskland.
Jeg har nu skrevet til Samsung i Seoul i Korea, men samt ringet til dem for at få gang i denne sag så vi må se hvad der sker.
mto
|