Bruger siden: 05 August 2005
Status: Offline Indlæg: 158
Sendt: 13 December 2005 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
Med hensyn til endnu en box i reolen, så synes jeg faktisk deres idé er fin, du har kun et kabel op til tv'et, det er ret praktisk når det nu hænger på væggen.
Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
Sendt: 13 December 2005 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
Benton skrev:
Hey!
Hvordan kan det være at den nye pio plasma er billigere end den gamle?
Og har den nye Pio indbygget DVB-T tuner? Regner med at købe det nye, men vil helst undgå endnu en "box" i reolen.
Jeg takker.
Jeg tror producentene ofte optimerer produktionen i forbindelse med nye produkter, og dermed falder prisene. Panasonic har udtalt at prisene skal ned med 55% inden udgangen af 2007, og jeg satser på at en del af det prisfaldet vil komme med den nye generationen Panasonic plasma der kommer til foråret.
Bruger siden: 28 Juni 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 141
Sendt: 13 December 2005 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
Tak for svarene. Nej, receiveren er da ikke grim og det er da også smart kun at skulle bruge et kabel, men nu kommer jeg i tvivl om, hvor vidt jeg skal købe "faldskærm" eller projektor.
Kan i evt. komme med lidt for/imod meldinger? skal primært bruges til DVD og TV.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum