Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2025 | 18:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hjælp til forklaring af diverse ting... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
thelonely
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 14 December 2005 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

Jeg vil starte med at sige at jeg er nybegynder inden for at lave en hjemmebiograf, men jeg prøver at danne mig et overblik og finde ud af hvad de forskellige ting betyder.

Jeg er en af de tossehoveder som troede at billedet på et tv uddelukkende var afgjort af tvets kvalitet, men jeg kan se at der er mange andre faktorer som spiller ind 

Så jeg vil bare spørge om der er nogle som gider forklare nogle af de forskellige ting. f.eks. er jeg blevet ret overbevist om at et LG 26LX2R lige er sagen til 7.599 hos pixmania.com eller 7.000 hos digitalo.de. Det er kun baseret på zerocools ultimative LCD-TV til HTPC.

Så mit spørgsmål lyder. Hvis jeg køber sådan et LG 26LX2R LCD-TV, hvad skal jeg så gøre for at få mest muligt ud af produktet? Hvilke kabler, hvilken indgang, hvilket tv signal osv. Og hvordan gøres alt det. Jeg sidder vist med det normale kabel(er i en antenneforening) Forresten, jeg ved godt hvad DVI er, emn hvad er HDMI?

Fordi det er sgu lidt ærgeligt at købe et tv og så ikke få det optimale ud af tvet.  
Til top Vis thelonely's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thelonely

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 15 December 2005 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

thelonely skrev: