| Sendt: 02 Januar 2006 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde forelsket mig i et 37" Deluxe LCD fra AlfaView til 14.995, men efter at have været i 2 AlfaView butikker tør jeg simpelthen ikke bruge penge på en AlfaView skærm, selv om de er meget billige.
Her er mine oberservationer:
- De afviser at man kan få lov at se analogt TV på LCD skærmene, selvom de har TDC kabel i butikken. Det eneste man kan få lov at se er Monsters Inc. på alle LCD'erene eller en Plasma skærm koblet på en selector boks 
- De har ingen brochurer, specifikationer eller noget der bare ligner det. Adspurgt om man kan få en specifikation af det man køber, siger de at modellerne skifter så ofte, at de ikke når at få noget færdigt, så sælgeren har ikke end gang en specifikation - De forventer altså at man køber, uden at vide hvad man køber 
- Jeg spurgte hvorfor de ikke havde HD-Ready logo på deres skærme, sælgeren sagde at de var HD-Ready, men at de havde sparet certifikationen......
- De henviste til en kopi af en test fra Ekstra Bladet hvor de efter deres mening havde vundet testen for 32" TV - Jeg har læst denne test, og mener ikke den er særligt professionel.
Konklusion: Useriøst firma.
|