| Forfatter |
|
Rocco_Siffredi Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 39
|
| Sendt: 07 Januar 2006 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da jeg skal have nyt tv kunne det være dejligt med nogle forslag jeg kunne tjekke ud.. Kriterierner er:
Da det er for forsikringspenge SKAL det være fjernsyn Fona forhandler
Prisklasse maks 23.000 kr
HD Ready og alle de indgange der hører sig til(DVI HDMI osv)
Og så er der jo det klassiske tvivl spørgsmål om det skal være LCD eller Plasma... Hælder lidt til LCD.. Men kom med nogle bud på interessante tv jeg kan tjekke ud.
På forhånd tak.
|
| Til top |
|
| |
Rizzo Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 07 Januar 2006 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke om du er en af de der 'anti-týskere' her på forum - ellers er det helt sikkert en mulighed at finde Pioneer Plasme skærme syd for grænsen inden for din prisramme. Eks. sælger Fleggard i Padborg en 43" til 22.000, men det kan sikkert gøres endnu billigere over nettet...
www.kelkoo.de er en god søgemaskine!
mvh __________________ AV M3 Avantgarde
Densen B-100 mKv + B-400 Black
Samsung LE32M51
Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 Januar 2006 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Citér:
|
Jeg ved ikke om du er en af de der 'anti-týskere' her på forum - ellers er det helt sikkert en mulighed at finde Pioneer Plasme skærme syd for grænsen inden for din prisramme. Eks. sælger Fleggard i Padborg en 43" til 22.000, men det kan sikkert gøres endnu billigere over nettet...
www.kelkoo.de er en god søgemaskine!
mvh |
|
|
Men som jeg nævnte er det forsikringspenge der SKAL anvendes i Fona.. Men tak for tippet ellers..
|
| Til top |
|
| |
theben Forum Bruger

Bruger siden: 01 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 218
|
| Sendt: 07 Januar 2006 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Find en Fona hvor du kan få dem til at tilslutte forskellige signaler, tag gerne en af dine egne optagelser med, men prøv at se efter Samsung 40" LCD, dine egne øjne er bedst til at afdække dine behov. __________________ keep focus
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 07 Januar 2006 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg er selv helt "hooked" på Sony's nye bagprojektionstv på 50". Det er billigt, listepris 15.000,- og kan vel det meste (HDMI). Så er der vel til en super DVD afspiller eller andet ved siden af, eller et lille fladskærm til soveværelset!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 Januar 2006 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Citér:
|
Find en Fona hvor du kan få dem til at tilslutte forskellige signaler, tag gerne en af dine egne optagelser med, men prøv at se efter Samsung 40" LCD, dine egne øjne er bedst til at afdække dine behov. |
|
|
Inde i den lokale Fona havde de faktisk en 40" Samsung LCD stående. Den hedder LE40M51B, nogen der har erfaring med denne? Den koster så lidt over de 23K nemlig 25K...
|
| Til top |
|
| |
slib Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juli 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 60
|
| Sendt: 07 Januar 2006 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rocco_Siffredi skrev:
Citér:
|
Find en Fona hvor du kan få dem til at tilslutte forskellige signaler, tag gerne en af dine egne optagelser med, men prøv at se efter Samsung 40" LCD, dine egne øjne er bedst til at afdække dine behov. |
|
|
Inde i den lokale Fona havde de faktisk en 40" Samsung LCD stående. Den hedder LE40M51B, nogen der har erfaring med denne? Den koster så lidt over de 23K nemlig 25K...
|
|
|
51-modellen er den gamle model - der er kommet en ny der hedder 61. Den koster også omkring 25.000 (eksempelvis justbuyit.dk)- formentlig dyrere i Fona, når de sælger den gamle til 25
|
| Til top |
|
| |