| Sendt: 08 Januar 2006 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har netop konstateret en lille ridse i nederste højre hjørne af min plasmaskærm. Jeg købte skærmen d. 22/12-05, men har først observeret ridsen i går - og nu er det stort set det eneste på skærmen som jeg fokuserer på!! Glemmer helt at se filmen.
Jeg aner ikke om ridsen var der fra starten eller om den er kommet efter, altså at jeg eller en anden i husstanden har lavet den - det sidste erindrer ingen af os!
Hvad er mine muligheder i denne situation hvis forhandleren ikke vil bytte skærmen - det er jo et eller andet sted påstand mod påstand når skærmen er pakket ud og sat op på væggen, og jeg er nærmest grædefærdig over opdagelsen.
Mine optioner er vel, at endten får jeg den byttet af forhandleren på en reklamation/garanti ellers er der mulighed for reperation - her tænker jeg på at få poleret glasset op (plasma er jo yderst en almindelig glasplader formoder jeg).
Skærmen er iøvrigt en Pioneer 436XDE, så det er ikke bare en billig sag - desværre.
Er der nogen som kan give lidt positiv support (og måske en skulder at græde ved) - suk 
Venlig hilsen
Kenneth
|