Bruger siden: 13 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 4
Sendt: 13 Januar 2006 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
Jeg er på udkig efter et nyt LCD TV. Jeg har svært ved at overskue markedet og vide hvad jeg skal gå efter af mærker og tekniske specs.
De eneste krav jeg stiller er at det minimum skal være 37" stort og helst ik må komme over ca. 15.000 kr i pris. Prisen er jeg villig til at overse hvis vi taler om et par tusinde kroner. TVet skal naturligvis også være fremtidsikret og af god kvalitet.
og bare rolig man kan tage den grå/sølv ting rundt om af... så er det en ren skærm... som mange inkl mig vil pointere, der kommer nok massere af forslag, men kig altid selv på det og se om du kan lide billedet...
Bruger siden: 04 December 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 451
Sendt: 13 Januar 2006 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
Philips er da et bud, men fladskærme er meget forskellige. Jeg ville personligt ikke smide så mange penge i en flad...endnu da jeg syntes kvaliteten ikke er i orden. For at kvaliteten er ok skal du op med del mere .
Hvis du bare må eje en flad ville jeg gå efter den billigste med det billede du kan acceptere. Har du overvejet en projektor?
Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 210
Sendt: 13 Januar 2006 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
Jeg tror også det bliver svært at finde et godt 37" til under 15000kr..... Når det gælder fjernsyn hænger pris og kvalitet nemlig sammen... altså kan give dig et godt råd, kig efter hvor mange "ms" de er på!!!! det afgør hvor hurtig de er til at opdatere billedet... alt over 10ms mener jeg er for meget!!!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum