Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2025 | 04:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Panasonic TH-42PV500E plasma (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sir Hiss
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 13 Januar 2006 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

Jeg har nu brugt en del uger på at surfe nettet tyndt efter gode reviews af Panasonic TH-42PV500E. Af de tyske brugeranmeldelser jeg kunne tyde mig igennem, lod det også til at ramme plet hos stort set alle, der har investeret i det. Jeg har desværre ikke fundet nogle gode deciderede reviews nogle steder.

Jeg har en kollega, der selv har denne model, og han er selv yderst tilfreds med det, og har kun kunnet anbefale mig at gøre samme køb. Er der andre, der har dette fjernsyn, og i bekræftende fald... er I tilfredse? Jeg har som sagt gået et stykke tid som katten om den varme grød, og jeg er ret tæt på at købe det. Jeg vil dog gerne lige høre så mange meninger som muligt, inden beslutningen tages.

Jeg har desuden søgt modellen inde på hifipriser.dk, og den billigste butik er åbenbart www.digital4all.dk, der ikke virker skide professionelle. Kan det betale sig at give 1000-2000,- mere for at få det fra et ordentligt sted, såsom Panasonic Center ( www.panasonic-center.dk )? Og er der nogle der kender til www.digi-world.dk , eller www.easyshopping.dk ? Jeg har ikke lyst til ukritisk at gå efter den billigste butik, hvis servicen stinker. Såeh... nogle forslag?

Sidste spørgsmål i denne omgang er, hvad forskellen på TH-42PV500E og TH42PV500 er?

Til top Vis Sir Hiss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sir Hiss

Panarai
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 13 Januar 2006 kl. 23:20 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Panarai's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Panarai

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes