Sendt: 13 Januar 2006 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu brugt en del uger på at surfe nettet tyndt efter gode reviews af Panasonic TH-42PV500E. Af de tyske brugeranmeldelser jeg kunne tyde mig igennem, lod det også til at ramme plet hos stort set alle, der har investeret i det. Jeg har desværre ikke fundet nogle gode deciderede reviews nogle steder.
Jeg har en kollega, der selv har denne model, og han er selv yderst tilfreds med det, og har kun kunnet anbefale mig at gøre samme køb. Er der andre, der har dette fjernsyn, og i bekræftende fald... er I tilfredse? Jeg har som sagt gået et stykke tid som katten om den varme grød, og jeg er ret tæt på at købe det. Jeg vil dog gerne lige høre så mange meninger som muligt, inden beslutningen tages.
Jeg har desuden søgt modellen inde på hifipriser.dk, og den billigste butik er åbenbart www.digital4all.dk, der ikke virker skide professionelle. Kan det betale sig at give 1000-2000,- mere for at få det fra et ordentligt sted, såsom Panasonic Center ( www.panasonic-center.dk )? Og er der nogle der kender til www.digi-world.dk , eller www.easyshopping.dk ? Jeg har ikke lyst til ukritisk at gå efter den billigste butik, hvis servicen stinker. Såeh... nogle forslag?
Sidste spørgsmål i denne omgang er, hvad forskellen på TH-42PV500E og TH42PV500 er?
|