Bruger siden: 28 Marts 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 338
Sendt: 22 Januar 2006 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
Jeg har en Selector fra TDC... Og jeg bruger den både til min projektor og TV... Du kan self ikke bruge den på 2 TV'er hvor du kan skifte kanal.. Altså forstået på den måde at du kan sætte flere til men den køre de samme kanaler...
Bruger siden: 31 December 2003
Status: Offline Indlæg: 7
Sendt: 22 Januar 2006 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
jkk1989 skrev:
Jeg har en Selector fra TDC... Og jeg bruger den både til min projektor og TV... Du kan self ikke bruge den på 2 TV'er hvor du kan skifte kanal.. Altså forstået på den måde at du kan sætte flere til men den køre de samme kanaler...
Jeg skal lige spørge, hvordan du har forbundet Selector til projekteren. Er det muligt at anvende componentindgangen på projektoren.
Bruger siden: 16 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 106
Sendt: 22 Januar 2006 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
Min selector er forbundet med sony rdrhx-710 recorder via scart. Jeg
anvender component fra sony rdrhx-710 til min yamaha rx-v2600 reciever
hvorefter componentsignalet konverteres til hdmi. Der hdmi-stik fra
reciever til projector
Det vil fint kunne lade sig gøre at forbinde recorderen direkte til projectoren via component.
Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1141
Sendt: 22 Januar 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
JBNJN skrev:
Jeg skal lige spørge, hvordan du har forbundet Selector til projekteren. Er det muligt at anvende componentindgangen på projektoren.
Nej det er ikke muligt. En selector har 2 SCART udgange. Den ene af SCART udgange kan dog sættes til S-Video, som jo er at fortrække over composit. Har du Sanyo kan du bruge et SCART->VGA kabel.
Bruger siden: 01 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 191
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 01:17 | IP-adresse registreret
oo27 skrev:
Hmm ok lyder jo ok at splitte signalet op, vil man så kunne skifte kanal på nr. 2 tv via en IR blaster - alstå så længe det andet tv fx er slukket?
Det er ligemeget om det ene tv er slukket, hvis du splitter signalet, kan du jo godt vise samme kanal på begge tv. Og du vil jo stadig kunne se de tv i "normal" kvalitet via antennestik, således at begge tv ikke er låst til samme kanal hele tiden.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum