Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 00:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Z4 Tweak (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MartinLynge
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 598
Sendt: 25 Januar 2006 kl. 18:34 | IP-adresse registreret  

Her vist den mest kendte fra AVS. Kom endelig frem hvis I har nogle andre....

http://www.celioentertainment.com/z4.php

Til top Vis MartinLynge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MartinLynge
 
APB1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 25 Januar 2006 kl. 23:28 | IP-adresse registreret  

takker mange gange, lige hvad jeg kan bruge.

__________________
APB1

Min hjemmebio
Til top Vis APB1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af APB1
 
Lynge
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Marts 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 821
Sendt: 25 Januar 2006 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

Lækkert...
Til top Vis Lynge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lynge
 
MartinLynge
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 598
Sendt: 26 Januar 2006 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

Jeg skyder selv på et gråt lærred fra Lissau... kalibreringen i ovenstående er på hvid dug... jeg hævede brightness med to og hævede iris til omkring -36... resultatet er intet mindre end vildt... både farver og kontrast står MANGE gange bedre nu..... DAMN.... Kameo fra min xbox360 er nu så flot, at jeg nærmest bare vader rundt i spillet og ser på grafik...:)...

Tak til Peter Rasmussen for henvisning!

Til top Vis MartinLynge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MartinLynge
 
KaZZ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Oktober 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 460
Sendt: 26 Januar 2006 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?s=22db0c1154a5 5080262bb172f8568eb6&t=591989&page=1&pp=30

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=575249



__________________
Rotel RSP1066/RMB1075
Pioneer DV668/PS3
Pana 37pv600/DMR EH65
B&W DM604 S3/602 S2/CC6 S2
Sanyo Z3/Lissau ProScreen gråt motor.
Technics 1210mkII/Cambridge 640P
Taralabs Axiom
Supra
Van den hul
Til top Vis KaZZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KaZZ
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes