| Sendt: 25 Januar 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
jeg har et philips 32 pf 9966 og en philips dvp 9000,som jeg har koblet sammen via DVI-D til HDMI. Mit problem er at jeg kun kan overføre billed i 576P og skifter jeg op i 720P eller 1080I.så skriver den at dette ikke understøttes.
I.flg philips bruger tv'et DVI-I,men har det noget at sige at jeg bruger DVI-D. det er jo 2 digitale ting jeg kobler sammen. og hva med singel link og dual link.
Er der nogen dr har et bud på overstående problem? om det bare er kablet eller hva?
mvh
martin petersen
|