| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa Bluesky !
Gode ideer, men ak jeg har også prøvet dem.
så nu har jeg købt en Ati Radeon x800rx og nu virker det bare super!!!!
jeg ved hvad der er galt med min gforce6600 men den må jeg bruge andet steds.
Skal til at sætte min pc op til z4'ern i morgen, glæder mig vildt.....
Tak for svar __________________ KH 2-MUCH
|