|
Genstarter, hmmm, er også sket for mig én gang med 1.4.1. Mit tv gik _helt_ amok med 1.7.1 i 4:3, det blinkede nok et par gange i minuttet.
Blå skær i HDMI, den er ny for mig, pokker tage det. Har en DVD-recorder med HDMI i bestilling, så kan jeg jo hygge mig med et nyt irritationsmoment, kan jeg høre ;-) Men det gør den ikke i 1.4.1 eller?
|