Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 23:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Philips xxPF9830 Firmware 1.8.0 er kommet (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
claust
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 71
Sendt: 26 Januar 2006 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

Se www.philips.com/support

Retter den irriterende fejl med blinkende skærm i 4:3 :-))))

 

Til top Vis claust's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af claust
 
urte
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 859
Sendt: 27 Januar 2006 kl. 03:19 | IP-adresse registreret  

claust skrev:

Se www.philips.com/support

Retter den irriterende fejl med blinkende skærm i 4:3 :-))))

 

HAr testet den igår, er tilbage til 1.4.1 igen

Til top Vis urte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af urte
 
claust
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 71
Sendt: 27 Januar 2006 kl. 08:23 | IP-adresse registreret  

Åh NEJ! - hvad nu?

Ville have opdateret i går, men kan ikke finde min USB-tingest ...

Er der fejl i den igen eller?

Til top Vis claust's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af claust
 
urte
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 859
Sendt: 27 Januar 2006 kl. 08:57 | IP-adresse registreret  

claust skrev:

Åh NEJ! - hvad nu?

Ville have opdateret i går, men kan ikke finde min USB-tingest ...

Er der fejl i den igen eller?

 

Den laver stadigvæk blkå skær i HDMI billedet i ny og næ. Samtidigt med at den nogle gange genstarter......Jeg fik begge dele på 5 minutter

Til top Vis urte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af urte
 
claust
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 71
Sendt: 27 Januar 2006 kl. 09:12 | IP-adresse registreret  

Genstarter, hmmm, er også sket for mig én gang med 1.4.1. Mit tv gik _helt_ amok med 1.7.1 i 4:3, det blinkede nok et par gange i minuttet.

Blå skær i HDMI, den er ny for mig, pokker tage det. Har en DVD-recorder med HDMI i bestilling, så kan jeg jo hygge mig med et nyt irritationsmoment, kan jeg høre ;-) Men det gør den ikke i 1.4.1 eller?

 

 

Til top Vis claust's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af claust
 
urte
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 859
Sendt: 27 Januar 2006 kl. 20:32 | IP-adresse registreret  

claust skrev:

Genstarter, hmmm, er også sket for mig én gang med 1.4.1. Mit tv gik _helt_ amok med 1.7.1 i 4:3, det blinkede nok et par gange i minuttet.

Blå skær i HDMI, den er ny for mig, pokker tage det. Har en DVD-recorder med HDMI i bestilling, så kan jeg jo hygge mig med et nyt irritationsmoment, kan jeg høre ;-) Men det gør den ikke i 1.4.1 eller?

 

 

 

så got som aldrig

Til top Vis urte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af urte
 
O'Brian
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 173
Sendt: 27 Januar 2006 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

Hey.

Jeg har samme tv, samt DVP 9000 tilsluttet med HDMI. Jeg har den originale software. No probs.

Men er der noget GODT at hente med nyt software, hvis de ka få p..... til at virke...

Claust: Har sgu helt ondt af dig, med den recorder...

Til top Vis O'Brian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af O'Brian
 
claust
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 71
Sendt: 27 Januar 2006 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

Har også DVP9000, venter så på DVDR9000...med længsel :-)
Til top Vis claust's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af claust
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes