| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er rigtig god, den skærm. Der findes en del ude i forretningerne pt. Hvis den er koblet rigtigt op...
KANON billede!!! 20k er rimeligt for den performance du får.....
Ang google......skriv lg-42px5r
Anders
|