| Sendt: 05 Februar 2006 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leff skrev:
| Lysstyrke 500 cd/m2, er det bedre jo højere det er? |
|
|
Ikke nødvendigvis - lysstyrken skal være "høj nok", hvilket mildt sagt ikke er et problem med dagens fladskærme. Glem lysstyrken, det værste der kan ske er at den er for høj, og du derfor skal skrue ned for kontrasten.
Leff skrev:
kontrast 2000:1, Er det bedre jo lavere eller jo højere?
|
|
|
Jo højere kontrast jo bedre, MEN du kan ikke regne med at blot fordi specifikationen er højere så er kontrasten _reelt_ højere. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|