Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 44
Sendt: 28 Februar 2006 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
Efter at have rodet en del med det har jeg opnået at køre 1:1 pixelmapping over DVI (1360x760). Måden dette blev opnået på var igennem de avancerede indstillinger til mit nvidia grafikkort. Jeg har på den måde "tvunget" skærmen til at køre denne opløsning. Resultatet er et flot billede, som er testet med diverse scaleringstests billeder, fungere perfekt.
Mit spørgsmål er nu: Er jeg fremtidssikret mht et godt billede ved Windows Vista og andre programmer som kræver HDCP?
Jeg kan ikke finde ud af i de tråde jeg har læst, om det at jeg kan køre 1360x760 over DVI løser de fremtidige problemer?
Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 44
Sendt: 01 Marts 2006 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
Okay så jg behøvr et grafikkot som understøttr HDCP før, at det vil virke.
Men hvis mit nuværende grafikkort kan få skærmen til at køre 1:1 pixelmapping over DVI, skulle det vel være muligt også at få et HDCP undrstøttet grafikkort til at gøre det samme, en gang i fremtiden? Eller hvad?
Bruger siden: 13 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1490
Sendt: 01 Marts 2006 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
Madman skrev:
Mon ikke der kommer noget HDCP software.
Har du læst artiklerne jeg linker til?
Jeg tvivler på at der kommer en HDCP-software-løsning, da Hollywood vil gøre alt hvad de kan for at bremse en sådan.
Benedo skrev:
Okay så jg behøvr et grafikkot som understøttr HDCP før, at det vil virke.
Men hvis mit nuværende grafikkort kan få skærmen til at køre 1:1 pixelmapping over DVI, skulle det vel være muligt også at få et HDCP undrstøttet grafikkort til at gøre det samme, en gang i fremtiden? Eller hvad?
Ja. I forbindelse med 1:1 pm er det skærmen det kommer an på.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum