Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 16:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Mail adresse til samsung support? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Psychotic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 02 Marts 2006 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  

Hej nogen der har den mail adresse man skal henvende sig på når man har et lcd-tv med pixelfejl og ønsker at få det ombyttet?
Til top Vis Psychotic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Psychotic

Kasper B. P.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 02 Marts 2006 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

Ring til din forhandler?

Psychotic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Marts 2006 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

så vidt jeg ved så yder samsung on-site service på deres lcd tv over 26 tommer og så vidt jeg ved så betyder det at de kommer at henter det, så er der jo ingen grund til at blande forhandleren ind i det. er der ingen der har den mail adresse?

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 02 Marts 2006 kl. 19:14 | IP-adresse registreret  

Du kunne jo prøve på http://www.samsung.com/dk/support/contactus/index.htm#

Psychotic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Marts 2006 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

ja har jeg set men problemet er at jeg ikke har mulighed for at vælge min model på listen. men nu har jeg send en formular tog bare den første model på listen da man skulle vælge en

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 02 Marts 2006 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

Psycotic

Ment på den pæne måde - prøv www.samsung.dk, hvor jeg selv lige har kigget.
Hvis du ikke kan vælge modellen, så kan vi da heller ikke.
Og hvis du bruger 2 minutter og kigger de forskellige sider igennem, kan du også kontakte dem, tilmed via telefon.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

nimand
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2003
Sendt: 02 Marts 2006 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

Apropos pixelfejl - jeg har fået ombyttet mit Samsung pga. en pixelfejl. Nu har det nye også en pixelfejl så endnu en ombytter er påkrævet.

Kan man henvise til købeloven og kræve pengene tilbage hvis og når der har været pixelfejl 3-4 gange?Jeg er i tvivl om pixelfejl kan gå ind under almindelige garantibestemmelser eller om det er en ekstra "garanti/service" Samsung yder?

Beklager for hi-jack!

Til top Vis nimand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nimand Besøg nimand's Websted

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Marts 2006 kl. 20:30 | IP-adresse registreret  

nimand

Jeg er overbevist om, at når du efter reklamation på reklamation stadig har samme fejl, så kan du kræve handelen ophævet, men det er naturligvis hos forhandleren det skal ske.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 02 Marts 2006 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

Man skal lige være opmærksom på pixelfejl-tolerancerne som rent faktisk eksisterer - at de ombytter så snart der er en fejl er en fin service, men de kan faktisk dække sig ind under tolerancerne.

Har man problemer i den retning kan man evt. tage det op med Samsung og høre hvor man står i gentagne tilfælde.

Psychotic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Marts 2006 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Psycotic

Ment på den pæne måde - prøv www.samsung.dk, hvor jeg selv lige har kigget.
Hvis du ikke kan vælge modellen, så kan vi da heller ikke.
Og hvis du bruger 2 minutter og kigger de forskellige sider igennem, kan du også kontakte dem, tilmed via telefon.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

hør nu lige her jeg kan jo sagtens vælge modellen inde under produkter, problemet er den formular man udfylder når man skal skrive til dem der står min model ikke, ja jeg ved godt jeg kan kontakte dem via telefon men nu ville jeg helst maile til dem først

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Marts 2006 kl. 02:14 | IP-adresse registreret  

Psychotic

Hvis du ønsker det lige på din måde, hvilket jeg sagtens kan forstå, så må du jo ringe og få en E-mail adresse. Pixelfejl er pixelfejl og der er den aktuelle formular nok ikke så nødvendigt, i teksten kan du angive din model og øvrige oplysninger, så skal du nok få et svar på din henvendelse, de læser og reagerer da på alt der måtte komme.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

MVK190
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 02 April 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

nimand skrev:

Apropos pixelfejl - jeg har fået ombyttet mit Samsung pga. en pixelfejl. Nu har det nye også en pixelfejl så endnu en ombytter er påkrævet.

Kan man henvise til købeloven og kræve pengene tilbage hvis og når der har været pixelfejl 3-4 gange?Jeg er i tvivl om pixelfejl kan gå ind under almindelige garantibestemmelser eller om det er en ekstra "garanti/service" Samsung yder?

Beklager for hi-jack!

Er du kommet videre med sagen?

Jeg står med samme problem, jeg købte i slutningen af Januar en LE32M61B hos expert, jeg har haft 3 hjemme, alle med fejl, skal ind efter den 4. imorgen

Psychotic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 April 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

Så nu har jeg ventet i 24 dage på mit tv som jeg sendte til service pga pixelfejl, og nu er tvet på vej tilbage til mig, strax service var åbenbart ikke i stand til at se de 5 pixelfejl som tvet havde. Så da jeg fik det afvide ved at kontakte dem, ringede jeg til samsung, ham jeg snakkede med fortalte mig at de ikke kunne gøre noget ved det, men at jeg var nødt til at kontakte forbrugerstyrelsen for at klage, kan det virkelig være rigtigt?

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 April 2006 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

Psycotic

Man kan ikke klage over noget der ikke er der eller ikke eksisterer - og det fremgår af dine udtalelser, at der ikke er nogen pixelfejl - når Samsung kigger på det.
Du må bede forhandleren hvor du har købt det - om at afkræfte eller bekræfte fejlen, så kan han behandle den pågældende reklamation, såfremt der er pixelfejl / andet.
På en eller anden måde må man jo stole på at importøren ikke lyver eller forsøger at snyde folk, sådan vælger forbrugerstyrelsen nok at håndtere det, hvis du ikke kan dokumentere / påvise fejlen.

Jeg mener naturligvis heller ikke du lyver eller er rundt på gulvet, men man må jo tage den derfra og Samsungs behandling af din indsendte reklamation.

Når du nu får skærmen sat op igen, så lad os høre om resultatet her i tråden. Har du så pixelfejl, må du dokumentere det, enten via forhandleren eller en autoriseret reparatør, og så kan man klage til den pågældende styrelse.

Hvor har du købt skærmen???

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Psychotic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 April 2006 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Psycotic

Man kan ikke klage over noget der ikke er der eller eksisterer - og det fremgår af dine udtalelser, at der ikke er nogen pixelfejl - når Samsung kigger på det.
Du må bede forhandleren hvor du har købt det - om at afkræfte eller bekræfte fejlen, så kan han behandle den pågældende reklamation, såfremt der er pixelfejl / andet.
På en eller anden måde må man jo stole på at importøren ikke lyver eller forsøger at snyde folk, sådan vælger forbrugerstyrelsen nok at håndtere det, hvis du ikke kan dokumentere / påvise fejlen.

Jeg mener naturligvis heller ikke du lyver eller er rundt på gulvet, men man må jo tage den derfra og Samsungs behandling af din indsendte reklamation.

Når du nu får skærmen sat op igen, så lad os høre om resultatet her i tråden. Har du så pixelfejl, må du dokumentere det, enten via forhandleren eller en autoriseret reparatør, og så kan man klage til den pågældende styrelse.

Hvor har du købt skærmen???

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Nej det er selvfølgelig korrekt, skal lige siges at det er strax service der har kigget på den, i første omgang anvendte de en forkert test metode, noget med at de testede med en hvid baggrund hvor der ikke måtte være misfarvninger nogen steder.

Snakkede så med samsung og de sagde at den metode var forkert der måtte ikke kunne ses nogen fejl på hvilken som helst baggrund, de testede det så igen med en flere forskellige baggrundsfarver og kunne ikke se noget. Synes ikke det virker som om de har styr på ret meget ved strax service.

Jeg har købt det i expert de har sagt at når jeg får det tilbage skal jeg tage med derop så kigger de på det. Samsung sagde at når det var over 14 dage siden jeg havde købt det skulle servicen bestilles igennem dem, det er nemlig derfor at expert ikke har været indblandet for nu. Jeg har jo selv set de 5 pixelfejl  lige så tydeligt ,så har svært ved at forstå at de ikke kan se dem. Pixelfejl kan da ikke bare forsvinde af sig selv kan de?

Psychotic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2006 kl. 19:15 | IP-adresse registreret  

er der nogen der kan fortælle mig om pixelfejl bare kan forsvinde af sig selv?

Psychotic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 April 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

så nu fik jeg idag mit fjernsyn tilbage efter 28 dages venten. Alle 5 pixelfejl er der stadig og det har endda lykkedes for dem at at lave nogle store skrammer foran på den sorte blanke ramme, elendig service fra deres side, går uden tvivl videre med det, samsung er åbenbart ikke i stand til at gøre noget.

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 April 2006 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

Psycotic

Der er kun at indlevere skærmen til forhandleren, det er rent faktisk denne som skal stå for det hele - så du må klage din nød til ham.
Skrammerne er den pågældende reparatør som har påført skærmen skaden, det kan Samsung ikke gør for.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Psychotic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 April 2006 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

ja men samsung sagde at når det var over 14 dage siden jeg havde købt det, skulle jeg kontakte dem pr telefon så de ville bestille service, så gjorde jeg jo self det, hvilket ja da har fortrudt på det groveste. Nej jeg er godt klar over at samsung ikke kan gøre for det med skrammerne, det jeg hentydede til var at de ikke kunne noget ved strax var så inkompetente at de ikke kunne se pixelfejlene og at det tog ekstremt lang tid, fik også afvide at telefon damen at tvet havde stået i århus siden den 25 marts, gad godt og vide hvordan det kan tage dem 11 dage at køre det til 60 km til hvor jeg bor. Tager op i expert på fredag hvor jeg har købt og forventer at de er i stand til at sørge for at jeg for et nyt eller pengene tilbage

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes