Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 16:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: sanyo plv-z1 eller infocus x1 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
therock
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 05 November 2003 kl. 19:03 | IP-adresse registreret  

hej therock her, hvilken af disse to projektorer er den bedste, jeg tænker på billedet i et morktlagt rum som er min stue,jeg skal kun bruge den til at se dvd film på så jeg håber på god respons fra jer herinde. de projektorer det drejer sig om er = sanyo plv-z1 eller infocus x1 husk det bedste billede er vigtigst.venlig hilsen therock.
Til top Vis therock's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af therock

Quality Screen
Branchemedlem
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 04 September 2003
Lokalitet: København
Sendt: 06 November 2003 kl. 00:34 | IP-adresse registreret  

Hej therock.

Du skal starte med at undersøge hvad forskellen er mellem LCD og DLP. Der sikkert mange herinde der vil overbevise dig om at det en er bedre end det andet.

Mange ting kan diskuteres, og der er sikkert gode agumenter for både det ene og det andet, men når alt kommer til alt så er det øjet der ser som gør en forskel.

Hvis du starter med at se på den sorte farve i dit billede, så er CRT det bedste dernæst kommer DLP og til sidst LCD, men det betyder ikke at du ikke kan lave sort med en LCD specielt når du kan mørklægge.

Se f.eks billederne hos Bio Jensen.

http://home19.inet.tele.dk/dvdbio/dvdbio/

Nu er det at jeg skal fortælle dig om hvorfor jeg svare på dit indlæg. Jeg hedder John og er indehaver af Quality Screen (www.qualityscreen.dk).

Filmlærredet gør mange gange forskellen, der er mange som har prøvet med alt fra et udspændt lagen til voksdug fra Jysk, intet ondt om dem, men de der invistere i et ordentligt lærred (Stewart, Da-Lite og Quality Screen) de får betydeligt mere ud af deres projektor end ellers.

Jeg har skrevet andet indlæg hvor jeg kort fortalte om mine egne erfaringer med lærred sammen med henholdvis en Panasonic PT-AE300 (LCD) og en Infocus der var mere end dobbelt så dyr. Billede blev bare bedre og bedre.

Så mit slutkommentar vil her være, find en projector der passer til din pengepung, og find et lærred i en ordentlig kvalitet.

Du er meget velkommen til at skrive til mig ang. lærred / priser, og jeg vil også gerne sende dig prøver på forskellige dugtyper.

Med venlig hilsen / Best Regards

Quality Screen

John Sulsbrück Jensen
Lundtofteparken 37
2800 Kgs. Lyngby

Tlf. +45 45 930 832     -     Fax. +45 45 930 892
Mob. +45 40 389 862

E-mail salg@qualityscreen.dk

www.qualityscreen.dk

Til top Vis Quality Screen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Quality Screen Besøg Quality Screen's Websted

isman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 06 November 2003 kl. 03:48 | IP-adresse registreret  

Hej QS. Hvis det er muligt, kunne jeg så også få tilsendt nogle prøver, helst i 160x90 cm stykker, nej spøg til side, jeg har selv et projecta procenima, og kunne godt tænke mig at se forskellen, og min nabo en af de berømte duge fra Jysk, hvor man bruger bagsiden med et rimelig godt resultat for de 30 kr udgiften er. Mvh Ib
Til top Vis isman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af isman

Quality Screen
Branchemedlem
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 04 September 2003
Lokalitet: København
Sendt: 06 November 2003 kl. 07:38 | IP-adresse registreret  

Hej isman

Send mig en mail på salg@qualityscreen.dk med navn og adresse.

Hilsen

John

Til top Vis Quality Screen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Quality Screen Besøg Quality Screen's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes