Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 12:16   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Selector for dummies! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sir_Golf_Alot
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Februar 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 25 Marts 2006 kl. 00:03 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har nu bestilt en Selector hos TDC. På deres hjemmeside læste jeg at man skulle tilslutte et Coax kabel fra Selector > Surround reciever, for at få den optimale lyd. Jeg har i forvejen min DVD tilsluttet min reciever med et Coax kabel.

Som jeg læser tekniske data på min reciever ( Denon AVR-1306 ) har den 2 Coax indgange. ( gider ikke pille den ud af reolen for at se efter , sorry )

DATA:

  • 5 x 75 watt i 8 ohm (kont. effekt, to kanaler i drift, 20-20.000Hz, 0,05% forvrængning)
  • 5 x 110 watt i 6 ohm (kont. effekt, to kanaler i drift, 1 kHz, 0,7% forvrængning)
  • Frekvensområde: 10-100.000 Hz (+1, -3 dB)
  • Formater: Dolby Digital, Dolby Pro LogicII, DTS, DTS Neo:6 Cinema/Music, DTS 96/24
  • AM/FM-tuner med RDS/RadioText og 56 forvalg
  • 2-kanal Virtual Surround
  • Variabelt bas-delefilter (60/80/100/120/135/150/200 Hz)
  • Pre-out for subwoofer
  • 5.1-kanals indgang
  • 7 analoge audioindgange (inkl. front)
  • 4 digitale indgange ( 2 x optisk, 2 x coaxial)
  • 4 x S-video/komposit video indgange (inkl. front)
  • 2 x S-video/komposit video udgange (inkl. monitor)
  • 24-bit/96 kHz A/D-konvertere
  • 24-bit/192 kHz D/A-konvertere
  • 32-bit "floating point" DSP
  • Memory-funktion til personlige indstillinger
  • Direct-mode
  • Tone Defeat
  • Display kan dæmpes/slås fra
  • Skrueterminaler til højttalere
  • Systemfjernbetjening medfølger (RC-1014)
  • Energiforbrug i stand-by: <1 watt
  • Størrelse: 43,4 x 14,7 x 41,7 cm (BxHxD)
  • Vægt: 10,4 kg
  • Farver: Sølv

JH



__________________
SGA
Til top Vis Sir_Golf_Alot's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sir_Golf_Alot
 
Thunder
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 231
Sendt: 25 Marts 2006 kl. 00:42 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Thunder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thunder
 
Sir_Golf_Alot
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Februar 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 25 Marts 2006 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Har bestilt det nævnte kabel ( desværre i restordre ) men det sætter jeg vel bare i Coax2 på reciever?

JH



__________________
SGA
Til top Vis Sir_Golf_Alot's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sir_Golf_Alot
 
Thunder
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 231
Sendt: 25 Marts 2006 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

Sir_Golf_Alot skrev:

Har bestilt det nævnte kabel ( desværre i restordre ) men det sætter jeg vel bare i Coax2 på reciever?


JH



Er overbevist om at receiveren er bedøvende med om du bruger coax 1 el. 2, medmindre andet står i manual   
Til top Vis Thunder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thunder
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes