Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 23:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Se hitachi tx200, pana ae900 og Z4 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DenUkendteFisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 30 Marts 2006 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

Jeg har fået gode tilbud på tx200 og ae900. Z4'eren er jo billig i tyskland og vil derfor gerne se dem live før jeg køber, men hvor gør jeg det?

bor i taastrup, lidt udenfor KBH

Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Sendt: 30 Marts 2006 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

tx200 kan du se i HIFI-KLUBBEN.
Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 30 Marts 2006 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Så er det igen vi kommer ind på den gode og meget diskuterede ting... ved godt du (den kendte fisk) ikke har sagt det sådan.. men synes det er lidt røvet over for de danske forhandlere at gå ind i butikkerne og kigge på varene og få en betjening og vejledning og så gå hjem og bestille det over nettet i Tyskland .. Ved godt det ikke var det spørgsmålet gik på... sorry... synes bare lige jeg ville sige det
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted

DenUkendteFisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 30 Marts 2006 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

Tak til Fenris for svaret 

Nu er det kun Z4'eren som er kommet på tale at få i tyskland. De første to er fra her i landet. Men sån er det vel også i så mange andre sammenhæng? Feks computere, kigger i buttikken og bestiller det hos den billigste netbutik.

Kan da godt se hva du mener, det er bare svært at retfærdiggøre et køb til X antal flere tusind herhjemme når man får samme garanti ved køb i udlandet.
Har lige checket op på de danske priser, der er ikke så meget forskel mere. Ca 10,5K i tyskland og 12K i danmark (Z4). Så lige i mit tilfælde er tyskland ikke så meget værd mere.

Personligt så tror jeg der er mere fremtid i at butikker får to seperate afdelinger, en til fremvisning(fysisk) og en til salg(nettet). Evt salg fra andre lande, ved det er brugt i bådsalg feks, se båden i DK og afhentning fra tyskland af.

Eeyore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 31 Marts 2006 kl. 06:55 | IP-adresse registreret  

Fenris

Ved du hvilken afdeling den kan ses i? Jeg brugte det meste af en eftermiddag på at ringer rundt uden det lykkedes at finde en i Jylland der har den opstillet.

Til top Vis Eeyore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eeyore Besøg Eeyore's Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 02 April 2006 kl. 01:37 | IP-adresse registreret  

DenUkendteFisk skrev:

Kan da godt se hva du mener, det er bare svært at retfærdiggøre et køb til X antal flere tusind herhjemme når man får samme garanti ved køb i udlandet.

Hvis man ikke mener butikkernes service er de ekstra penge værd, så står det én frit for at lade være med at bruge den.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

janwa
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 02 April 2006 kl. 02:29 | IP-adresse registreret  

Service skal ikke koste penge, det er det gode ved at handle i en butik, fremfor over nettet .
Til top Vis janwa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janwa

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 17 April 2006 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

det er rigtigt at service ikke skal koste penge... men man kan så heller ikke forvente service (U/B) hvis produktet ikke er købt hos den respektive forhandler... det siger sig selv...  

Service er da en af grundene til jeg har handlet flere gange hos T.C , da de ved hvad de taler om (håber jeg... ej gas). Kunne aldrig finde på at købe noget i f.eks. Elgiganten selvom jeg måske kunne spare lidt, og ja det er somregel lidt. Og så få fat i en eftermiddags hjælp der ikke ved hvad forskellen er på noget som helst....

Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted

janwa
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 17 April 2006 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

Hvis der er prise der det vigtiges så står der for Otto at laver en internet butik af T.C. hvor man ville kunne købe varen til en anden pris, der ved ville T.C. altid kunne tjene penge, fordi at kunder ikke ligger pengen i en anden internet butik.

Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Sendt: 17 April 2006 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

janwa skrev:
Hvis der er prise der det vigtiges så står der for Otto at laver en internet butik af T.C. hvor man ville kunne købe varen til en anden pris, der ved ville T.C. altid kunne tjene penge, fordi at kunder ikke ligger pengen i en anden internet butik.

Beklageligvis er tingene ikke helt så nemme. Omkostningerne ved at drive en fysisk forretning forsvinden ikke ved at man udvider med internet salg og faktisk så risikerer man at det går yderligere ud over salget i den rigtige butik da man kanibaliserer sit eget salg.

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris

janwa
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 17 April 2006 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

Ja men det er nok fremtiden, (der er flere der finder ud af hvad internette kan, vedr. at finde vare til en laver pris) hvis der ikke kan tjene penge på en fysisk butik. må man jo gå over til en internet butik, Det er et spørsmål om at overleve.

Mon ikke kunde går til det sted hvor man kan få det til en laver pris.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes