Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
Sendt: 13 November 2003 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
for laaaang tid siden bestilte jeg "Digital Video Essentials" kalibrerings dvd'en til PAL (http://store.yahoo.com/dvdinternational/dve.html). Udgivelsen af denne er dog blevet forsinket indtil april næste år....gaaab.
Så lang tid gider jeg ikke vente, så er der nogen der kan anbefale en anden god disc til PAL?
mht. NTSC, regner jeg med at anskaffe mig Digital Video Essentials til NTSC (den er lige udkommet i ny udgave). Nogen der har erfaringer med denne?
Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 139
Sendt: 14 November 2003 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
Forsinket til April måned !? jeg har lige fået svar på min henvendelse til dem og de meddelte den skulle være klar om 10 dage Så der er håb forude ! Ellers er Avia et ok alternativ!
Sendt: 17 November 2003 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
Fynni skrev:
Forsinket til April måned !? jeg har lige fået svar på min henvendelse til dem og de meddelte den skulle være klar om 10 dage Så der er håb forude ! Ellers er Avia et ok alternativ!
de har udskudt det utallige gange. I min mail fra amazon står der;
"We are writing to you regarding your order for "Digital Video Essentials".
We have contacted the studio in regard to your DVD. We have been informed that this title has not yet been released, however the studio now expects the title to be released in April 2004. Please note that this date is subject to change at the discretion of the studio."
Sendt: 30 November 2003 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
"We have contacted the studio in regard to your ordered item. We have been informed that this title has not yet been released, however the studio now expects the title to be released on the 08.12.2003. Please note that this date is subject to change at the discretion of the studio."
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum