Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2024 | 08:39   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Skal jeg eller skal jeg ikke?... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jakabov
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Marts 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 17 April 2006 kl. 21:13 | IP-adresse registreret  

Jeg har fået et ganske godt tilbud (ca. 6800 kr) på en Fujitsu-Siemens 32" LCD.

Det drejer sig om denne: http://www.fujitsu-siemens.com/home/products/entertainment/l cd_tvs/myrica_lcd_32.html

Jeg skal primært bruge den til tv via TDC kabeltv og Selector, min Xbox 360 samt min Jamo DVR50 receiver med progressive scan. Det der trækker i mig til at købe den er udover prisen nogle ok specs, og så det at jeg nok ikke kan tabe alverden på det hvis jeg fx vælger at sælge den om et halvt års tid eller 1 år.

Hvad siger i? God til pengene og mit udstyr eller helt håbløst? Og jeg har ikke brug for råd om andre dyrere skærme medmindre vi snakker en plovmand eller der omkring. Det er prisen der trækker her, er med andre ord en fattigrøv. :-)

Til top Vis Jakabov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakabov
 
Krog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 1580
Sendt: 17 April 2006 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

Jeg synes lige med det samme du skal se tvet i aktion før du beslutter dig. Gode specs er ikke det samme som et godt billede.

Desuden nævner du at du nok ikke taber meget på det ved at sælge om ½-1 års tid. der tror jeg netop du tager fejl. Udviklingen går stadig hurtigt, og modeller bliver hurtigt forældede.
Til top Vis Krog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Krog
 
sjorslev
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. Jumon Audio

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 815
Sendt: 18 April 2006 kl. 01:21 | IP-adresse registreret  

Tja, jeg sidder og kigger lidt TV på sådan et nu, her på jobbet. Eneste umiddelbare ulempe er at jeg ikke synes at fjernbetjeningen er følsom nok. Man skal pege den ret så direkte imod TV'et. Menuerne synes jeg heller ikke er lige så logiske som i mit eget Philips, men normalt bruger jeg aldrig disse menuer, så egentlig er det vel lige meget. Det er eller et rimelig pænt tv, som også har mulighed for at tilslutte eksterne højttalere, hvilket vi har benyttet os af her på jobbet.

Prisen er rimelig god, tidligere har jeg hørt at det kunne fåes for omkring 10.000.



__________________
hilsen sjorslev
Til top Vis sjorslev's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sjorslev
 
Clemmensen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 332
Sendt: 18 April 2006 kl. 01:42 | IP-adresse registreret  

Myrica serien har ikke et specielt godt billede, hvis man sammenligner med de fleste nyere Samsung, Philips, LG og Sony skærme. Hvorfor ved jeg ærligt talt ikke, da specifikationer på papiret er iorden, men i diverse tests og ved side-by-side skuffer de som regel. Personligt har jeg set et 32" Myrica afspille klips fra Finding Nemo og SAW fra en dårlig DVD afspiller via komponentindgangen, og det så ærligt talt ikke ret godt ud. Bagefter så jeg samme klips på et Samsung LE3251B, og her var kvaliteten langt bedre, faktisk rigtigt god. Tilsidst fik jeg også det de samme klips på et 32" Philips i en af high-end serierne, og det slog alt af banen, men kostede så også mere end det dobbelte af Samsung fjersynet, hvorfor jeg så valgte dette. Til 6800 lyder jo billigt, men jeg synes du skal tage et kig på f.eks. nogle Samsung, Sony og Philips fjernsyn, så du har noget at sammenligne med. Det kan jo være at du sagtens kan leve med billedet på et Myrica.
Til top Vis Clemmensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clemmensen
 
Corell
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 Maj 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

Jeg har Lige været nede og kigge på det selv samme TV i Merlin.

Og trods butikkernes dårlige signaler, så synes jeg faktisk at billedet var yderst acceptabel. Og det bliver jo endnu bedre når man kommer hjem.

Og havde det på samme kanal som et Philips ved siden af, og der var ingen forskel. Vil mene at Myrica´en var en anelse bedre.

hvis jeg kunne købe det til 6800,- ville jeg købe med det samme.

Til top Vis Corell's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Corell
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes