Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 22:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LG XD 3 Engine (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rasmusj_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 24 April 2006 kl. 20:27 | IP-adresse registreret  

Hej, sidder og kigger på en præsentation af LG's nye "XD 3 Engine" og alt i alt ser det jo lovende ud... men, er der nogen der har set nogle apparater med sådan en i ? i.e. hvordan ser det ud i forhold til den "gamle" XD 2 ? (har set oceaner af film på en plasma med XD 2 og det ser jo fornuftigt ud, men ville egentligt hellere have en LCD...

/Rasmus

Til top Vis rasmusj_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rasmusj_dk

Terr1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2003
Sendt: 24 April 2006 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

Ja det ville da være spændende med noget info, har lige bestilt en 37" LG LB1 med XD 3 Engine... så jeg ved det da i løbet af en uges tid.
Til top Vis Terr1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Terr1

rasmusj_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 24 April 2006 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

ok - glæder mig til at høre din mening... hvor bestilte du det henne ? og nogen speciel grund til at det ikke blev 42"'eren ? i.e. ser ud til at de har puttet et par ekstra højtalere i den...
Til top Vis rasmusj_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rasmusj_dk

Terr1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2003
Sendt: 24 April 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

Kun prisen.. og primært det fact at den skal bruges mest som skærm til computeren, så derfor ville jeg ikke have den alt for stor.. havde egentligt bestemt mig for 32" men ændrede mening i sidste øjeblik.. regner ikke med at bruge de højtalere i LCD-tvet til ret meget, de plejer da ikke at være meget værd? (Jeg ved ikke hvor gode de højtalere de putter i LCD-TV'ene idag dog).

Det var en mer-pris på 3500kr for 32" -> 37" om det er det værd tjah.. er vel omkring det samme fra 37" -> 42".

Har et 5.1 Dolby Digital Højtaler sæt med subwoofer fra logitech som jeg regner med at benytte i stedet.

Jeg bestilte det hos Elcity.dk til 15.499kr (37"), de havde det billigere hos www.pc-lager.dk men det var ikke på lager og er ikke meget for at handle LCD-TV hos dem (ikke fordi jeg har dårlige erfaringer med dem, men deres butik er ikke noget at råbe hurra af...). Kender ikke elcity.dk men håber da det er en nogenlunde forretning.

Det var det billigste jeg lige udmildbart kunne finde i DK. Dette er mit første LCD-TV (LCD skærm faktisk) og derfor vil jeg hellere betale lidt mere og få det fra danmark. Også fordi jeg har tænkt mig at gøre brug af returretten ved evt. pixelfejl.

Købte også lige et 8m Supra High-end DVI-HDMI kabel.. til 849kr håber det er noget der kan bruges.
Til top Vis Terr1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Terr1

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes