Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 04:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LG vs. Pixelgaranti. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ReNe0
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 09 Maj 2006 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

Hej Forum.

Skal til og købe nyt tv inden for en uges tid ca. Har besluttet mig for at det bliver et LG 37" LP1R. Ville bare lige høre inden jeg køber det, om LG har en garanti mod pixelfejl? Eller om jeg bare skal benytte mig af min returret, hvis problemet med pixelfejl skulle opstå? Har kigget lidt på LG' side, men syntes ikke rigtig jeg har kunne finde noget brugbart.

Mvh. ReNe0

Til top Vis ReNe0's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ReNe0

Rolfiboy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 09 Maj 2006 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

De har en zero bright pixel garenti hvilket vil sige at de dækker hvis der er nogle lysene pixels, hvis det er kan du jo benytte dig af din 14 dages retur ret hvis du bestiller den over nettet(hvis det altså er sup-pixel eller slukkede pixels), er der en grund til at det bliver LP modellen og ikke den nye LB model som også har dynamisk kontrast, XD3, og ellers samme specs?
Til top Vis Rolfiboy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rolfiboy

ReNe0
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 Maj 2006 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

Har ikke nogen desideret grund, udover at jeg har set LP irl. Hvilket jeg ikke har med LB modellen. Men det er måske noget der er værd og overveje? Sidst jeg var inde og kigge på forskellen, mente jeg at jeg kunne finde en forskel i brightness, hvor LP har 600 og LB har 500.

Mvh ReNe0

Til top Vis ReNe0's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ReNe0

Rolfiboy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 09 Maj 2006 kl. 18:46 | IP-adresse registreret  

LB har 2 tunere, og 1 HDMI indgang(hvilket jeg så vidt ved LP også har, LPeren er også kommet i en version med digital tuner, som jeg dog ikke selv ser som en fordel), og har konstrast på 1600:1 hvorimod LP har en på 1200:1 man kan så at sige at LB er efterfølgeren til LP eller en opdatering, specs er stort set den samme på de to modeller pånær konstrasten og bedre billedforbedringssytemer, og så ligger LB versionen lidt lavere i pris end LP versionen, synes også at LBeren har et federe design men det er self en smags sag, lidt irreterende er det dog at 42" versionen af LB er lidt langtid om at komme på markedet her hjemme, men sådan er det jo i lille danmark, altid bagefter.

Har set begge modeller og billed kvaliteten er ikke noget at klage over på begge modeller,god kvali iværtfald.

Til top Vis Rolfiboy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rolfiboy

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes