| Forfatter |
|
Stoff Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 01 Juni 2006 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen.
Jeg skal ud og have fat i et godt kvalitets fladskærms-tv til højst de 10.000 kr. Størrelsen skal være imellem 26"-32".
Jeg har selv kigget lidt på det her: www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=158309 og det passer jo også lige til prisen.
Men har i andre forslag? Eller kritik til den jeg selv har kigget på?
Håber i kan hjælpe  __________________ -Stoff
|
| Til top |
|
| |
Stoff Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Juni 2006 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Lithium Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 01 Juni 2006 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville helt sikkert gå efter R7X, R72 eller en anden fra den nye serie. M71 kommer også i en 32" version og den formodes at sparke røv, det har desværre lidt lange udsigter med at få den på markedet og den sprænger nok også dit budget.
Synes ikke M51 er værd at kigge på. og her kommer flosklen tro på dine egne øjne !!!
Mvh Peter
|
| Til top |
|
| |
A-torsten Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 01 Juni 2006 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg de sidste 24 haft fornøjelsen af at have 2 forskellige samsung-modeller inden for husets 4 vægge...
Først en LE-32R72B, som jeg leverede tilbage, da der var problemer med det infrarøde øje.... Mens jeg venter på at de får et nyt hjem til mig, har jeg lånt et LE-32M51B
Jeg er langt fra ekspert, men min oplevelse er at de mange flere farver og den "bedre" kontrast R72´eren har er en fordel... Desuden er min oplevelse at R72´eren er meget hurtigere i drift... Det tager meget længere at skifte kanal på M51´eren... Og M51´eren er også markant langsommere om at tænde...
Begge tv sku du ku få for de 10.000 der er dit loft....
mvh Anders
PS: Glæder mig voldsomt til at få et r72 igen....
|
| Til top |
|
| |
Stoff Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Juni 2006 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay 
Kan i så fortælle mig hvor jeg kan finde et tv-ophæng der passer til Samsung LE-26R72B. Og jeg kan se at jeg kom til at linke til 32 tommer modellen før, men det er altså en 26 tommer model som ophænget skal passe til  __________________ -Stoff
|
| Til top |
|
| |
Skybums Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 161
|
| Sendt: 01 Juni 2006 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Dette må være dit næste tv http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=184389
Efter at have kigget på en del af disse fladfætre blev valget til denne model fra LG (til mine forældre).
Den kan alt de de andre modeller du kigger på, og så kan den vise at alm. analog tv signal der er helt i top. Fandt ikke et eneste TV der nåede det til sokkeholderne.
Så for under 10.000 kr. ville jeg helt sikkert vælge dette.
Desuden er det et fantastisk flot designet tv (syntes jeg), mine forældre havde det i 3 uger, og så var der nogle andre der forelskede sig i det også, så de pillede ruden ud en weekend og trillede afsted med det på en sækkevogn . Så godt er det .
Allan __________________ Rigtige mænd, har rigtige motorcykler.
|
| Til top |
|
| |
Stoff Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var der ingen der kunne fortælle mig hvor jeg kan finde et vægbeslag der passer til Samsung LE-26R72B eller LE-32R72B?  __________________ -Stoff
|
| Til top |
|
| |
malkekoen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 254
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 09:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu ved jeg ikke om du allerede har købt, men ellers ville jeg købe i Tyskland ( www.preissuchmaschine.de). Samsungs garanti sækker også Danmark, og ved fejl skal tv'et ikke til Tyskland, men blot afleveres til rep. her i DK. Og så kan du spare et par tusind på fuldstændigt samme fjernsyn :)...
|
| Til top |
|
| |
A-torsten Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Stoff Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
malkekoen skrev:
| Nu ved jeg ikke om du allerede har købt, men ellers ville jeg købe i Tyskland (www.preissuchmaschine.de). Samsungs garanti sækker også Danmark, og ved fejl skal tv'et ikke til Tyskland, men blot afleveres til rep. her i DK. Og så kan du spare et par tusind på fuldstændigt samme fjernsyn :)... |
|
|
Okay, det vidste jeg ikke, så vil jeg da tage et kig der.
Tusind tak for informationen  __________________ -Stoff
|
| Til top |
|
| |
Stoff Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak ;-)
Jeg kan også se der er andre derinde der passer til skærmen, så jeg vil lige tage et kig  __________________ -Stoff
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 308
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Stoff Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
malkekoen skrev:
| Nu ved jeg ikke om du allerede har købt, men ellers ville jeg købe i Tyskland (www.preissuchmaschine.de). Samsungs garanti sækker også Danmark, og ved fejl skal tv'et ikke til Tyskland, men blot afleveres til rep. her i DK. Og så kan du spare et par tusind på fuldstændigt samme fjernsyn :)... |
|
|
Jeg kiggede lige på Samsung's hjemmeside inde under "Service og Garanti", og der stod følgende:
"Hvad sker der, hvis jeg har købt mit produkt i udlandet? Samsung Electronics Nordic AB yder en begrænset garanti på produkter, der er købt i udlandet, hvis der medfølger et blåt "Original Warranty Card", udfærdiget af Samsung Electronics. På forsiden skal der stå "Samsung European bloc warranty", og navnene på de nordiske lande skal fremgå."
Hvordan kan jeg så vide at produktet jeg køber i tyskland har Samsung European bloc warranty "mærket"?  __________________ -Stoff
|
| Til top |
|
| |
Stoff Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen der kan svare på det?  __________________ -Stoff
|
| Til top |
|
| |
Rizzo Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stoff skrev:
malkekoen skrev:
|
|
Jeg kiggede lige på Samsung's hjemmeside inde under "Service og Garanti", og der stod følgende:
"Hvad sker der, hvis jeg har købt mit produkt i udlandet? Samsung Electronics Nordic AB yder en begrænset garanti på produkter, der er købt i udlandet, hvis der medfølger et blåt "Original Warranty Card", udfærdiget af Samsung Electronics. På forsiden skal der stå "Samsung European bloc warranty", og navnene på de nordiske lande skal fremgå."
Hvordan kan jeg så vide at produktet jeg køber i tyskland har Samsung European bloc warranty "mærket"? 
|
|
|
Jeg har købt LE32M51B i tyskland og skal da nok lige tjekke, om jeg har fået følgende sedler vedlagt.
Ved køb i udlandet skal du være meget opmærksom på leveringstider og på, om varen er på lager. Samsung har tidligere haft MEGET lange leveringstider på deres LCD's: Jeg ventede 3 mdr. på mit første LE26R51B - og endte med at kræve pengene igen og måtte true med politi, bål og brand til forhandleren - de ville simpelthen ikke svare på mine emails! __________________ AV M3 Avantgarde
Densen B-100 mKv + B-400 Black
Samsung LE32M51
Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
|
| Til top |
|
| |
Rizzo Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har den pågældende seddel, men den er ikke udfyldt med data om produktet. Imidlertid har jeg kvitt. fra det tyske firma der solgte til mig, så tilsammen må det være godt nok... __________________ AV M3 Avantgarde
Densen B-100 mKv + B-400 Black
Samsung LE32M51
Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
|
| Til top |
|
| |
simonoscar Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2005
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Warranty kortet skal være stemplet og underskrevet af firmaet, - ellers gælder garantien ikke!!!
|
| Til top |
|
| |
Luke Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 117
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med Amitech ? Jeg sådan en fyr her igår :
|
Amitech 32" Crystal Line TV (sort) - HD Ready |
|
|
Et TV i normal stue-størrelse, men med en billedkvalitet helt i særklasse.
Det flotte TV-billede skyldes Amitech ImageClear billedforbedrings-teknologi. Klik på link'et for at se eksempler på, hvad det betyder for dit TV-billede.
|
| Amitech 32" LCD HDTV 32L 941B sort |
| m/moms DKK. 10.999,00 | | |

__________________ /Per Røntved
|
| Til top |
|
| |
Luke Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 117
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Stoff Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rizzo skrev:
| Jeg har den pågældende seddel, men den er ikke udfyldt med data om produktet. Imidlertid har jeg kvitt. fra det tyske firma der solgte til mig, så tilsammen må det være godt nok... |
|
|
Okay, tak fordi du gad at kigge.
Nu ved jeg ikke helt om jeg skal købe i Tyskland. Det er vel heller ikke ligeså meget man sparer som det var engang, er det?
Det med forsendelsen skræmmer mig lidt. __________________ -Stoff
|
| Til top |
|
| |