| Forfatter |
|
Kimsen Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg er blevet lun på denne kombination:
JVC LT32X70BU + JVC DR MH300 SORT DVD/HDD
stikker lige en føler ud for at høre om der er nogen der har noget godt/skidt at sige, eller måske kan foreslå alternativer. Budgettet er ca. 17000 for det hele.
|
| Til top |
|
| |
LaMancha Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige præcis det TV er det eneste fra JVC hvor billedet er godt, men det er til gengæld også rigtig godt.
Eneste kritik er at det lider lidt af digitalt fnidder, men noget jeg personligt sagtens kunne leve med. BT har også lige kåret det til testvinder. Super TV hvis du spørger mig.
Optageren er også okay - kan bare ikke lide JVC's betjening, men det er en smagssag tror jeg.
Billedet mindes jeg også er direkte frygteligt på den, men hæng mig endelig ikke op på denne påstand.
QED Qunex 3
QED Silver Bi-Wire
TaraLabs Missing Link
32 PF 9731D
[URL=http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28514&PN=1]Se mit anlæg her
|
| Til top |
|
| |
Kimsen Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det billedet på HD optageren du mener er frygteligt ?
|
| Til top |
|
| |
ph0ton Forum Bruger

Bruger siden: 06 Februar 2005
Status: Offline Indlæg: 49
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
LaMancha : Hvor har du set det TV in action henne... Det har fået p***e gode anmeldelser alle steder. (undskyld sproget)
|
| Til top |
|
| |
Doonesbury Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har set JVC`en i Electricity her i Aalborg og det er rasendes godt.
Der er lidt digital fnidder, men med mindre man sidder med snuden helt oppe i skærmen er det til at leve med. Og lyden - den er klasse! Og ikke mindst 2 x HDMi.
|
| Til top |
|
| |
Doonesbury Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 08 Juni 2006 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Edit den 8. juni. Har nu ikke alene set på det, men også købt det - og
det er alle pengene værd! Selv med min ganske normale Stofa forbindelse
er billederne skarpe og lyden - den er bare i top. Opsætningen er
simpel og de mange features er sådan nogen man bliver rigtig glad for.
|
| Til top |
|
| |
Kimsen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Doonesbury skrev:
| Edit den 8. juni. Har nu ikke alene set på det, men også købt det - og det er alle pengene værd! Selv med min ganske normale Stofa forbindelse er billederne skarpe og lyden - den er bare i top. Opsætningen er simpel og de mange features er sådan nogen man bliver rigtig glad for. |
|
|
Hej Doonesbury
Har også lige bestilt hos godpris.dk glæder mig som et lille barn. Kunne du ikke fortælle mig lidt om dine første erfaringer med tv'et.
|
| Til top |
|
| |
BrianJVC Branchemedlem

JVC
Bruger siden: 08 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 20 Juli 2006 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
LaMancha skrev:
Lige præcis det TV er det eneste fra JVC hvor billedet er godt, men det er til gengæld også rigtig godt.
Eneste kritik er at det lider lidt af digitalt fnidder, men noget jeg personligt sagtens kunne leve med. BT har også lige kåret det til testvinder. Super TV hvis du spørger mig.
Optageren er også okay - kan bare ikke lide JVC's betjening, men det er en smagssag tror jeg.
Billedet mindes jeg også er direkte frygteligt på den, men hæng mig endelig ikke op på denne påstand.
|
|
|
Billedet på DR-MH300 er der ikke noget i vejen med, men det afhænger meget af dine antenne forhold, jeg har både en JVC DR-MH300 og Pioneer DVR-920, og de er meget ens i deres billedkvalitet. DR-MH300 kan på et godt signal eller DVD, opnå større farvedynamik ved at den opskalerer til enten 720P eller 1080i.
Derudover er det markedets eneste som kan optage i DV-mode på harddisk fra enten tuner eller firewire stikket, som samtidig er både en ind og udgang.
|
| Til top |
|
| |