| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg står hurtigt og skal bruge en projektor til små penge..
Den skal kunne tilsluttes en playstation. Og smide et billede op i 60tommer. Ingen sygelige kvalitetskrav.
Jeg kan se der er en INFOCUS 4805 til salg i markedet. Er denne en god projektor til den pris?
Jeg har også mulighed for at købe en Phillips Proscreen 4750 til 4000.- er den dét værd? med ny pære.
Eller måske en Epson Emp 7300 til 2500.-
Hvad skal jeg vælge. Jeg har et "godt lærred".
|