| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som emnet siger, vil jeg gerne vide hvor højt I har placeret jeres lcd
tv på muren. Modtager mit nyr lc2r på tirsdag og det skal selvfølgeligt
hænges op. Jeg er dog lidt i tvivl om hvor højt det skal hænge. Jeg
sidder i en ganske almindelig sofa når jeg ser tv, hvis det har nogen
indflydelse på placeringen.
Men hvis der er nogen som gider smide et mål på hvor højt deres tv er
placeret over gulvet fra underkanten af tv'et, så vil det være perfekt,
så kan jeg nemlig få bestilt alu-kabelbakke til den sidste finish...
/dissing
|