| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.justbuyit.dk/shop/default.asp
fandt denne side, og der har de 2, 42 tommer hd fladsærme til 12000kr, så vidt jeg ved er det rimelig billigt, nogen der kan fortælle om det er en god handel? eller er det tv'et som er i smidud klassen eller andet jeg ikke ved ?
|