Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 16:24   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LG42PC1R - billede forsvundet! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
troelsit
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 00:20 | IP-adresse registreret  

Jeg købte dette TV gennem Digitalo for 14 dage siden. Jeg har været fuldt ud tilfreds indtil i eftermiddags hvor billedet pludselig "manglede" da jeg tændte for TV'et. Lyden var der stadig, men det var umuligt at få noget billede/menu frem. Det er kort sagt gået totalt i sort.

Jeg fryter lidt det er strømforsyningen der er røget

Nogen der kender til noget lignende eller ved hvordan jeg skal forholde mig til det? Jeg vil helst undgå at skulle sende det til tyskland da det er på størrelse med fiat 127 og koster kassen at sende til Tyskland.

 

Til top Vis troelsit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af troelsit
 
ph0ton
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Februar 2005
Status: Offline
Indlæg: 49
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 03:57 | IP-adresse registreret  

Ring til LG Nordic og spørg dem om de vil tage det ind på et af deres Service værksteder. Der har været meget forvirring omkring reklamationsret på TV købt i tyskland. Jeg har endnu ikke hørt om nogen der har haft brug for at få sendt et TV på værksted - jeg tror desværre du er pionér på området - men held og lykke med det.

Og vend endelig tilbage med svar
Til top Vis ph0ton's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ph0ton
 
troelsit
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 08:42 | IP-adresse registreret  

Jeg ringede til LG's service center i Danmark, og de ville gerne kigge på den. Problemet er blot at jeg selv skal fragte den til Tåstrup og jeg bor i Jylland, hvilket er meget usmart.

Desuden nævnte de at det sansynligvis ville tage 1 måned at få det repereret pga reservedele der skulle bestilles hjem.

Jeg ringer til Digitalo.de idag for at høre om de har et bedre forslag.

Status følger

Til top Vis troelsit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af troelsit
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 08:59 | IP-adresse registreret  

har købt samme skærm hos digitalo. har problemer med en elektronisk snurren. Jeg sender den via ups til digitalo, hvor digitalo betaler fragten. Når digitalo har modtaget min delvis defekte skærm sender de en ny til mig. Så du burde kunne holdes skadesfri ved at sende den til digitalo
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes