| Sendt: 24 Juni 2006 kl. 00:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte dette TV gennem Digitalo for 14 dage siden. Jeg har været fuldt ud tilfreds indtil i eftermiddags hvor billedet pludselig "manglede" da jeg tændte for TV'et. Lyden var der stadig, men det var umuligt at få noget billede/menu frem. Det er kort sagt gået totalt i sort. 
Jeg fryter lidt det er strømforsyningen der er røget 
Nogen der kender til noget lignende eller ved hvordan jeg skal forholde mig til det? Jeg vil helst undgå at skulle sende det til tyskland da det er på størrelse med fiat 127 og koster kassen at sende til Tyskland.
|