| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sonyen er jo rigtig god. Hvis du vil købe i Tyskland (som jeg har gjort), kan du faktisk få Sony KDL 32V2000 (altså V modellen) til ca. 10500 - 11.000. Det er vist den bedste skærm til de penge.
Og lige en kommentar med hensyn til LG'en: Jeg har set den ved siden af Sonys S model, og der blegner den altså lidt (så den med både dvd og analogt signal). Det var ellers den jeg havde udset mig.
|