Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 23:40   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LCD TV første gangs købe.. hjælp søges (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BlackSheep
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 30
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 15:01 | IP-adresse registreret  

Hey..

Ved godt i sikkert er møg træt af disse spørgesmål herinde med "hva skal jeg købe"

Men jeg forsøger nu lige.. S

Jeg har 10.000kr. til et LCD TV

Mine krav.

Skal være HD klar.

Skal kunne tilsluttes PC

Min. 32"

Rimelige stilfuldt design

God betrætnings vinkel.

Godt billede.

Så der andre små ting som tænd/sluk timer osv.. men er vist standart.

 

Har kigget på det nye fra Samsung det fra reklamen med VM billeterne.

http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le32r71b.asp

Samt SONYs

http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=KDL-32S20 00&site=odw_da_DK&pageType=Overview&category=TVP +LCD+TV

Har i andre forslag.. eller nogen erfaringer med disse TV ?

 

Hygge

Til top Vis BlackSheep's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BlackSheep
 
tjens
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 August 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

Forslag: LG 32LB1R
http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=209283 

Når du skriver PC er det vigtigt, om du mener Windows via VGA eller om du tænker på fremtidige muligheder for at vise BlueRay/HD-DVD film. Læs mere her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=27344

Til top Vis tjens's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tjens
 
SpaceCow
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
SpaceCow/Planet7

Bruger siden: 10 November 2005
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 19
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 08:51 | IP-adresse registreret  

Til top Vis SpaceCow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SpaceCow
 
malkekoen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2004
Status: Offline
Indlæg: 254
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 13:38 | IP-adresse registreret  

Sonyen er jo rigtig god. Hvis du vil købe i Tyskland (som jeg har gjort), kan du faktisk få Sony KDL 32V2000 (altså V modellen) til ca. 10500 - 11.000. Det er vist den bedste skærm til de penge.

Og lige en kommentar med hensyn til LG'en: Jeg har set den ved siden af Sonys S model, og der blegner den altså lidt (så den med både dvd og analogt signal). Det var ellers den jeg havde udset mig.

Til top Vis malkekoen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af malkekoen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes